2015 Recap & Beautyblog doelen 2016

Eerst en vooral mijn allerbeste wensen voor 2016! Het is allemaal heel erg snel gegaan maar ik kijk zeker uit naar dit nieuwe jaar!

Ik heb eventjes getwijfeld om een recap van 2015 te plaatsen maar het blijf idee bleef hangen in mijn hoofd, dus bij deze! En omdat het leuk is een blik te werpen op de toekomst geef ik jullie ook mijn doelen mee voor mijn beautyblog het komende jaar.
afb

2015 was op persoonlijk vlak heel leuk en uitdagend aangezien mijn vriend en ik een huis gekocht hebben! Het is echter een verbouwing waar wel wat tijd in kruipt en hierdoor heb ik niet altijd de hoeveelheid artikelen kunnen plaatsen die ik wou. Toch vond ik het fijn om te zien welke artikel het meest gelezen zijn!
1. Review over de Catrice blending sponge
Grappig om te zien, een artikel van november 2014! Ondertussen heb ik -zoals verwacht- het sponsje niet meer uit de kast gehaald.

2. Review van Giorgio Armani’s Si Intense
Nog een artikel van november 2014! Si intense heb ik ook dit najaar heel erg vaak gedragen.

3. Review van de Hema liquid lipsticks
Oh hier ben ik nog steeds fan van!

4. Review Illuminating blush van Catrice
Deze gebruik ik nog heel vaak én ik heb ook al andere kleuren gekocht.

5. Michael Kors handtas
Eén van mijn eerste blogposts, heel leuk om terug te zien 🙂

Op vlak van mijn website en foto’s is er niet veel veranderd in 2015, tov 2014 maar ik ben wel veel actiever geworden op social media! Zo heb ik een Instagramaccount aangemaakt en heb ik heel wat tweets verstuurd op Twitter.

Doelen voor 2016
In 2016 wil ik het graag beter doen op mijn beautyblog en het leek me daarom fijn om me vast te houden aan bepaalde doelen.
1. Overstappen op een eigen domeinnaam
Momenteel bereik je mijn beautyblog via https://mjaysbeautycupboard.wordpress.com Ik wil er echter snel werk van maken om over te stappen op mijn eigen domeinnaam, dus zonder de “wordpress” er achter. Dit houdt ook in dat ik zal overstappen op WordPress.org en werk kan steken in mijn lay-out. Indien er andere bloggers meelezen en hier ervaring mee hebben, ik hoor het graag! 🙂

2. Meer looks plaatsen
Ik schrijf heel erg graag over make-up, door middel van reviews, maar ik doe ook graag veel met make-up! In 2016 wil ik daarom op zoek gaan naar een fijne balans tussen looks, reviews en andere beauty gerelateerde artikelen.

3. Meer beautybloggers ontdekken
De beautyblogwereld wordt steeds groter maar ik blijf vaak bij dezelfde blogs hangen. Niets mis mee natuurlijk maar het lijkt me fijn om meer bloggers te leren kennen, ook persoonlijk! Who’s with me? 😉

4. Mijn lezers meer van mezelf laten zien
Ik ben absoluut niet de meest persoonlijke beautyblogger (en dat hoeft ook zeker niet) maar tot nu toe heb ik niet super veel van mezelf laten zien. Tijd om uit mijn comfort zone te komen!

Heb jij persoonlijke of andere doelen gesteld dit jaar? Laat het me weten in de comments!

Ben je benieuwd geworden naar mijn doelen? Volg me dan zeker via één van onderstaande media om up to date te blijven!

Liefs,

Mjay

Twitter | Instagram | Bloglovin’

14 gedachtes over “2015 Recap & Beautyblog doelen 2016

  1. Ik vind het altijd leuk om zo’n artikels te lezen! Ik ben ook bezig met een eigen domein naam.. Ik ben er gister mee begonnen en heb een domein gekocht, maar dan moet je het eerst nog koppelen aan wordpress en nu snap ik het niet meer haha

      • Als je het hebt laat mij asjeblieft wat weten haha! Ik heb nu mijn eigen domein gekocht ( bij yourhosting voor maar 1 euro) maar ik vind nergens hoe ik hem moet koppelen aan wordpress! Wat een gedoe allemaal

  2. Mijn doel heeft weinig met mijn blog te maken, maar ik wil eindelijk eens wat meer gaan sporten. De vriend heeft ondertussen al afgehaakt, maar ik wil toch doorzetten.

  3. Haha de doelen 2 t/m 4 ben ik ook mee bezig voor dit jaar! Ik heb er destijds voor gekozen om direct een eigen domeinnaam te nemen toen ik was begonnen met bloggen, dit doe ik via Antagonist en het bevalt me prima. Ik weet alleen niet hoe het zit met het overbrengen van alle data, want die had ik zelf nog niet. Succes met je doelen! x

    • Ik hoop dat ik over een tijdje kan zeggen “had ik dat maar eerder gedaan!”. Ben er momenteel mee bezig achter de schermen, ook via Antagonist. Tot nu toe erg leuk!

  4. Pingback: Personalitis #4 – Werken aan mijn vernieuwde beautyblog | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!