New In – Michael Kors handtas

Ik heb het nooit goed begrepen. The fuzz rond designer handtassen. Soms wel, als het om een Vlieger & Vandam gaat (ik bedoel: http://www.vliegervandam.com/women/all/guardian-angel-tote-gun-black.html). Een Mulberry? Ja sure, vind ik mooi maar de prijs is het niet waard. Louis Vuitton? Neen, niet mijn ding… En zo kan ik nog wel even doorgaan.

bf4b595138babd6bd300f0b5e075d810
Tot ik een paar keer een Michael Kors handtas in mijn ooghoeken voorbij zag flitsen. Tot ik dus ook bijgevolg zag dat er heel veel verschillende modellen zijn van deze handtassen, maar je altijd kan zien dat het eentje van MK is. En dan bedoel ik niet dankzij een opzichtige print zoals die van Louis Vuitton. Maar wel zoals je altijd een Mulberry zal herkennen.
En toen… Ben ik wat MK tassen beginnen zoeken op het internet, met hun bijhorende prijzen. Ik ging namelijk wat later naar Roermond Outlet en ik wist dat ik hoe dan ook voorbij de MK shop zou lopen. En zou gaan kijken. En een hoog “I want!-gehalte” zou krijgen. Maarrr, ik had mezelf al ingepraat dat het wel betaalbaar moest blijven. De gewone prijzen zijn dat op zich wel, maar zoals ik zei, I don’t get the fuzz rond designer bags.

En toen stond ik daar, in de MK shop in Roermond. Met een handjevol pr-ach-tige tassen! MET korting! Dus moest ik een keuze maken en ik heb ik gekozen voor het meest ‘simpele model’ dat alles had wat ik nodig heb: echt leder, perfect om rond mijn schouder te dragen en een handjevol aan kleine opbergvakjes. Ik was verkocht!

DPP_0002

Een halfuur later stond ik buiten met € 149 minder in mijn portefeuille en een blij gezicht rijker 😉
I’ll show you why!
DPP_0008

Het blijkt het Jet Set model te zijn van de MICHAEL Michael Kors collectie. Intussen zelfs niet meer te vinden op de website van MK (wel in andere kleuren met andere hengsels) maar dat interesseert me niet!

Hij is vanbinnen super mooi gestoffeerd met een lekker leder geurtje 😉
DPP_0003
DPP_0004
DPP_0005

En uiteraard mag het MK hangertje niet ontbreken.
DPP_0006
DPP_0009

De rits is werkelijk een zaligheid als je cheap ass tassen gewend bent (tja…).
DPP_0007

Zwart leek me trouwens de meest gangbare optie omdat het echt de bedoeling is dat ik hem iedere dag meeneem naar mijn werk. Vandaar ook het ‘simpel’ modelletje maar de beige-achtige hengsels maken hem wat speelser vind ik.
DPP_0010

En tot zover het gekwijl op mijn nieuwe liefde! Ik moet toegeven, MK heeft me het hoekje om gekregen. Benieuwd wie de volgende is…

Liefs,

Mjay.

Een gedachte over “New In – Michael Kors handtas

  1. Pingback: 2015 Recap & Beautyblog doelen 2016 | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

