BUDGETTOPPER! – Hema Fabulous Fluid Lipsticks – Review

Aaah, ik vind het zó fijn dat de grauwe wintermaand(en) voorbij zijn, dat de lentekleuren én zon terug naar boven komen zodat ik eindelijk terug de kans had een fleurige blogpost te maken. Mijn excuses dat het hier even stil is geweest, ik breng er verandering in! En dat doe ik door te beginnen met het fleurige trio Fabulous Fluid Lipsticks van de Hema die ik mezelf heb aangeschaft.

IMG_4939

Als je de verpakking zo ziet zou je denken dat het een echte lipgloss is, maar dat is het niet. Het is, zoals de naam zegt, vloeibare lipstick. Ik denk dan al meteen aan een heel romige structuur die geen velletjes zal benadrukken en niet droog zal aanvoelen.

IMG_4945

Ik heb de kleuren 06, 09 en 12 meegenomen. Voor zo’n vrolijke verpakkingen en kleurtjes zijn de benamingen nogal somber, helaas. Maar dat drukt mijn nieuwsgierigheid niet!

IMG_4950

Als je de zwarte dop eraf draait zie je de sponsapplicator, zo eentje die je veelal ziet bij een lipgloss. Zelf vind ik deze in dit geval niet prettig werken omdat er heel wat kleur vanaf komt. Het wordt dan nogal moeilijk om precies te werken. Daarom strijk ik met de applicator over de rug van mijn hand en neem ik het product op met een kwastje voor mijn lippen.

IMG_4964

06 is een knalroze kleur. 09 is dan weer knal oranje en 12 is mooi classy rood. Zoals je ziet op de foto rechtsonder komt er heel wat product én kleur van de applicator.

pizap.com14266226290181Het aanbrengen op mijn lippen ging super zacht! Geen van de kleuren benadrukt velletjes of droge plekjes en de lipstick droogt mijn lippen ook niet uit. In het begin, zoals je aan de swatches op mijn hand ziet, ‘blinken’ de lipsticks redelijk fel maar na een minuutje of 5 is dit weggetrokken en ziet het eruit zoals op de foto’s hier onder.  Ik heb de rode kleur getest op houdbaarheid en hij overleefde een blikje cola en een koekje maar na een volledige maaltijd moest ik de kleur wel bijwerken. De kleur vermindert gewoon van intensiteit dus je krijgt geen gekke randen.

trio

De huid onder mijn mond was op sommige plaatsen heel droog waardoor ik moeite had met precies werken, mijn excuses!

Ja, ik ben fan van deze budgettoppers! Ze kosten elk € 5,50 in België. In Nederland zouden ze naar het schijnt slechts € 3,50 kosten! Er zijn in totaal 12 kleuren dus er is voor ieder wat wils. En nog een kleine tip, als je de glans helemaal weg wilt hebben hou je gewoon even een tissue tegen je mond en ga je hierover met een poederkwast. Neem de tissue weg en je hebt een matte kleur 😉

Zijn deze Fluid Lipsticks iets voor jou?

Liefs,

Mjay.

11 gedachtes over “BUDGETTOPPER! – Hema Fabulous Fluid Lipsticks – Review

  1. Wow, ge-wel-dig! Ik vind de kleuren fantastisch, vooral zo intens en zo niet verwacht. De Hema kan nog weleens falen met dit soort items, maar goddam. Ik ben verkocht! Je lipswatches zijn perfect hoor dame. ^^

  2. Pingback: 2015 Recap & Beautyblog doelen 2016 | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

