Feestdagenlook – Looking at the blue side of life

Soms koop ik een nieuwe oogschaduwkleur die toch niet dat is wat ik ervan had verwacht. Dit heeft dan tot gevolg dat er niet onmiddellijk een review volgt omdat het product op zich wel goed is, maar ik had er meer van verwacht. Zo ging het ook met de crème oogschaduw die ik onlangs bij de vernieuwde H&M beauty lijn had gekocht. Een prachtig donkerblauwe kleur met een mooie shimmer er in. Perfect voor de feestdagen! Dacht ik.
IMG_62621

Ik heb hem uiteindelijk onder mijn gehele ooglook gedragen, jammer genoeg. Maar dat weerhoudt me niet om de look toch online te zetten, want ik vind hem best geslaagd, zo voor de feestdagen! De crème oogschaduw staat hierbij niet in de picture. Ik heb mijn 2 Makeup Revolution paletten erbij genomen (Flawless en Eyes like angels) en ben daar verder mee aan de slag gegaan.

Uiteindelijk ben ik tot deze look gekomen!
IMG_6268

Het is een combinatie geworden van donker feestelijk blauw met een touch of green. Die blauwe kleur heb ik onder mijn waterlijn laten terugkomen en mijn waterlijn zelf heb ik ingekleurd met een nude potloodje.

IMG_62651

De lipgloss is me net iets te licht voor de totale look nu ik het zo op foto zie. Het voordeel is wel dat het dan niet opvalt dat je lipkleur verdwijnt tussen al dat eten door 😉

Ga jij vanavond ook gezellig Kerstmis vieren met een hapje en drankje? Welke look ga jij uit de kast trekken?
Check hier trouwens mijn andere feestdagenlook en hou mijn blog verder in het oog voor een eindejaarslook!

Liefs,
Mjay.

9 gedachtes over “Feestdagenlook – Looking at the blue side of life

Reacties zijn altijd leuk en welkom!