Review – Makeup Revolution Flawless & Eyes Like Angels 32 – palette

De start van een nieuw jaar, de start om nieuwe merken te leren kennen! In één van mijn vorige posts schreef ik nog dat ik graag Makeup Revolution wou leren kennen. Toen ik zag dat ze 2 oogschaduwpalettes hadden met 32 kleuren besloot ik deze te bestellen bij Make-Up Musthaves.

B03

Ik had hier al eerder besteld en toen was mijn pakketje super snel aangekomen. Dus toen ik met Kerst bestelde hoopte ik het voor Oud & Nieuw te mogen ontvangen maar daar besliste PostNl anders over. Na een mailtje naar Make-Up Musthaves bleek dat er wat problemen waren met PostNl o.w.v. de drukke feestdagen maar ik werd snel en goed geholpen! Amper 2 dagen later ontving ik mijn pakketje, oef.

Ook had ik nog een wenkbrauwkitje van Makeup Revolution gekocht, uit nieuwsgierigheid en dat kan ik goed gebruiken in mijn visagiekoffer.

Beide palettes kwamen aan in een kartonnen doosje waar een folie’tje rond zat, netjes! En wat zien die doosjes er fancy uit! Ik heb er altijd issues mee om deze weg te gooien maar tegelijk ben ik er niets mee als ik ze bewaar… Ben ik de enige die dit first world problem issue heeft? 😉

B05

De namen van de palettes staan mooi gedrukt op de voorkant en op de achterkant staan de kleurtjes afgebeeld.

B08

Als je het doosje opendoet komt er een heel mooi zwart palette naar buiten, prrrretty! Op de voorkant kan ik de doosjes niet van elkaar onderscheiden, daarvoor moet ik naar de achterkant kijken.

B12

B13

In het doosje zit een mooie grote spiegel en over de oogschaduwen hangt een folie met de namen van de kleurtjes op.

B20

B33

Het Flawless palette bevat voornamelijk aarde- en bruintinten terwijl Eyes Like Angels wat fellere kleuren bevat. Op onderstaande foto’s kan je wat eye candy van de kleuren zien.

B22

B23

B26

B27

B32

B34

B36

De soorten oogschaduw gaan van mat tot shimmery wat het leukt maakt om ze met elkaar te combineren. Je kan gerust met één van de palettes op vakantie en er iedere dag een andere look mee maken!

Oh boy oh boy, na het zien van de prachtige kleuren was ik toch wel heel benieuwd naar de pigmentatie. Dus enkele swatches kunnen zeker niet ontbreken! Hieronder zie je de swatches van het Flawless palette, gevolgd door het Eyes Like Angels palette. Check die intensiteit! Zelfs de matte kleuren geven wat mij betreft genoeg pigmentatie af. En ik vind het ook leuk dat de kleuren swatchen zoals ze eruit zien IN het palette. Zo zie je dat de blauwe, roze en donkerbruine kleur hun zilveren shimmer behouden. Luuuuuuuv it!

B38

B29

Tot nu toe kruimelen de oogschaduwen nog niet. Integendeel, ze voelen heel zacht en creamy aan maar toch blenden ze goed (zonder te ‘verdwijnen’)!

En het beste nieuws? Elk palette kost net geen 10 euro (zonder verzendkosten)! Wat mij betreft zijn dit echt top palettes die zéker meegaan in zowel mijn visagiekoffer als in mijn eigen stash.

Verder had ik ook het wenkbrauwkitje besteld, waarvan je hieronder de swatches op mijn hand kan zien.

wenkbrauwpoeder

Ik heb tevens mijn wenkbrauw even gedaan ter illustratie, met het bijgevoegde kwastje. Om in te kleuren heb ik de 2de kleur gebruikt en om mijn wenkbrauwen voller te laten lijken heb ik de donkerste kleur gebruikt met daarover de gel. De 2de foto is niet uitgekamd, de 3de wel. Wat vinden jullie het mooist?

B67

Met deze 3 kleurtjes die je onderling ook kan mengen heb je zeker een goede wenkbrauwkit. Wel ga ik volgende keer mijn eigen kwastje gebruiken, ik heb de indruk dat die meer product oppakt.

Wat denken jullie van mijn aankoopjes?

Liefs,
Mjay.

11 gedachtes over “Review – Makeup Revolution Flawless & Eyes Like Angels 32 – palette

  1. Pingback: EOTD – Eyes Like Angels | Mjay's beautycupboard

  2. Pingback: Quick Look #3 – Makeup Revolution meets bareMinerals | Mjay's beautycupboard

  3. Pingback: Valentine’s Look! | Mjay's beautycupboard

  4. Pingback: Feestdagenlook – Looking at the blue side of life | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

