Feestdagenlook tutorial – Morphe 35D palette

Deze tijd van het jaar vertoef ik maar al te graag tussen mijn make-up, al is het maar om iets nieuw en feestelijk te kunnen proberen. Deze keer nam ik mijn Morphe 35D palette erbij en heb ik er een foto tutorial van gemaakt. Als je nog inspiratie zou zoeken, kijk dan gerust verder! 🙂

IMG_6097

Het Morphe 35D palette is een redelijk donker palette waardoor ik toch graag een basic kleur erbij neem en hiermee start of aanvul.
Dat was deze keer 010 Vanillaty Fair van Catrice. Deze breng ik aan als basis over mijn geheel ooglid, tot aan mijn wenkbrauw.

PicMonkey Collage2

Vervolgens ga ik verder met het Morphe palette en neem ik een beige shimmery kleur. Deze blend ik met Vanillaty Fair over mijn geheel ooglid maar ik ga niet hoger dan mijn arcadeboog.
Hierna neem ik een bruine kleur, met een groene ondertoon. Deze zet ik met een fluffy kwast aan in mijn buitenste ooghoek en blend ik naar het midden toe.
PicMonkey Collage

Om mijn ogen wat te laten ‘poppen’ neem ik de prachtige turquoise kleur uit het palette en die zet ik met een platte oogschaduwkwast in het midden van mijn ooglid. Ik maak deze kwast proper en blend vervolgens deze kleur in de bruine kleur. Vanillaty Fair breng ik opnieuw aan in mijn binnenste ooghoek en ik zorg voor een overloop naar de turquoise kleur.
Om het geheel af te maken zet ik mijn wimperranden aan met een bruin oogpotlood (Bourjois Contour Clubbing Eyeliner in de kleur Up and Brown). Ik werk nog even af met mascara en mijn ooglook is klaar!
Je kan hierbij een neutrale lipkleur dragen maar zelf vond ik een bessenrode kleur wel mooi bij het geheel passen.
IMG_6096

Is dit een look die jij zou dragen voor de feestdagen?

Liefs,
Mjay.

7 gedachtes over “Feestdagenlook tutorial – Morphe 35D palette

  1. Pingback: Feestdagenlook – Looking at the blue side of life | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!