6 Beauty Hypes van 2015 waar ik niet aan heb mee gedaan

We zitten op 1 dag na in de helft van laatste maand van 2015 dus het leek me leuk om nu terug te blikken op de beauty hypes van het afgelopen jaar. Natuurlijk zijn er elk jaar wel bepaalde hypes (trends) op vlak van beauty. En elk jaar zijn er hypes waar ik in mee ga of waar ik net niet in mee ga. En van dat laatste geef ik je vandaag een overzichtje!
pizap.com14500942599191

Producten

MAC Faux lipstick
faux
De MAC lipstick in de kleur Faux heeft eigenlijk aan populariteit gewonnen dankzij Kylie Jenner. Al sinds het najaar van 2014 verovert deze lipstick het (inter)nationale beautyland. Persoonlijk vind ik Faux een prachtige kleur. Hij kan omschreven worden als een bruine/taupe kleur met een oudroze ondertoon. Ik vind hem prachtig hoor, begrijp me niet verkeerd! Maar ik vraag me af of deze hype nu komt door de écht mooie kleur of dankzij Kylie Jenner… Want wat als Faux bijvoorbeeld knal blauw was? … 😉

Anastasia Beverly Hills Liquid Lipstick

Anastasia Beverly Hills heeft wel meer producten maar over hun liquid lipsticks is enorm veel geschreven en gepraat. In mijn ogen volledig terecht als je kijkt naar de prachtige kleuren! Momenteel laat ik ze echter aan mij voorbij gaan omdat je ze op hun Amerikaanse website moet bestellen. Er wordt gezegd dat je geen douanekosten moet betalen omdat ze zogezegd het pakket verzenden met een waarde van 1 $. Wie weet probeer ik het wel eens in 2016!

Nivea Aftershave Balm

YouTubers kunnen soms een grote invloed hebben op het aankoopgedrag van hun kijkers. En dat blijkt maar weer eens uit NIkkie haar video’s. Ze is er in geslaagd om half beautyland de Niveau Aftershave Balm te laten gebruiken als primer voor je gezicht. Ik sta hier wat sceptisch tegenover, ondanks de positieve reviews. Wel heb ik hem gekocht voor vriendlief 😉

Merken

Hourglass
hourglass
Hourglass is een Amerikaans luxe merk dat (in mijn ogen, althans) prachtige producten op de markt brengt. Hun Ambient Lighting palette is meermaals dit jaar besproken geweest op Nederlandstalige blogs. Wat mij tegen houdt? Hun prijzen die gelijk staan aan het luxegevoel van hun producten.

BECCA
becca
Dankzij een winactie op LiveLifeGorgeous heb ik dit product toevallig kunnen uittesten (review KLIK). Ik denk dat dit merk ook wel een beetje bekendheid heeft gewonnen dankzij Jaclyn Hill (een bekende beauty YouTuber) omdat zij een samenwerking met hen is aangegaan. Hun Shimmering Skin Perfectors zijn ontzettend populair. Zelf ben ik al te bekoren met wat meer budget highlighters en blushes, vandaar dat ik zelf nog niets heb gekocht van BECCA.

Technieken

Strobing
En dan als laatste nog een populaire beauty techniek: strobing. Er zijn intussen al heel veel filmpjes te vinden op YouTube met “how to’s”. Ik vind het persoonlijk een beetje too much en ga liever voor een ‘touch of highlighter’ dan de gehele strobing techniek toe te passen. Dus deze heb ik aan mij laten voorbijgaan 🙂
strobing

Welke hypes zijn jullie bij gebleven dit jaar? En aan welke van bovenstaande heb jij misschien wel meegedaan?

Liefs,
Mjay.

14 gedachtes over “6 Beauty Hypes van 2015 waar ik niet aan heb mee gedaan

  1. lol ik heb echt aan ALLES meegedaan. XD Als ik van alle hypes wat zou moeten kiezen zou ik zeggen, ga voor Hourglass, echt hun poeders zijn zooo verschrikkelijk mooi! En aangezien je de aftershave balm al hebt gekocht voor je vriend kan je het net zogoed proberen, trust me hij werkt ECHT! 🙂

  2. Ha, leuk artikel! Ik heb ook aan geen enkel meegedaan blijkbaar xD niet eens bewust! Sommige interesseren me gewoon totaal niet xD maar de poeders van Hourglass lees ik wel veel positieve dingen over… alleen de prijs… mij iets te duur!

  3. Pingback: My first time… Makeup Geek Eyeshadow (review + look)! | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

