Perfecte lipstick combinatie – MAC & Estée Lauder

Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik ben heel slecht in het combineren van spullen in een winkel. Als ik een broek koop zie ik thuis wel welk bloesje er bij past. Idem voor make-up. En dat is dan meteen ook de reden waarom ik geen lippotlood in mijn stash heb. Naar aanleiding van mijn opleiding visagie heb ik dit echter wel nodig. En zo stond ik in The Company Store gekluisterd voor het MAC schap. Ik wou namelijk graag een potloodje van MAC en de lipstick moest van Estée Lauder zijn. Geen idee waarom dat voor mij al een uitgemaakte zaak was. Ik heb zelf het meeste plezier van “my lips but better” kleurtjes. Ook koraalkleuren draag ik graag maar daar ben ik toch niet voor gegaan.

Kijk mee naar mijn ultieme lipcombi!

F01

Het potloodje is Pro Longwear Lip Pencil in de kleur In Anticipation van MAC. De lipstick is Pure Color 13 Peach Pleasure van Estée Lauder.

F02

Het lippotlood is semi romig en brengt heel fijn aan. De lipstick is -hoe kan het ook anders- heel erg romig en voelt aan als boter op je lippen, zalig! De kleur van het lippotlood is zoals je kan zien op onderstaande foto en verderop in het artikel, iets rozer van kleur. Persoonlijk vind ik dit mooi(er) uitkomen wanneer de lipstick wat begint in te trekken.

F03

Ik moet eerlijk toegeven dat ik echt nog niet zo goed overweg kan met een lippotlood. Ik heb ’s ochtends 50 minuten om op te staan en mijn gehele routine te doen maar met deze combi zou ik er helaas 10 minuten langer overdoen! Oefening baart natuurlijk kunst en ik vind het eindresultaat echt prachtig maar momenteel is het mijn ultieme lipcombinatie voor het weekend, haha! De rechtse foto is met mijn gsm getrokken nadat ik even een tissue tussen mijn lippen heb geperst en dit is ook de kleur die je nog na een maaltijd ziet. Bij mij trekt ie wel een heel klein beetje in mijn lijntjes omdat ik de uitvinding lipscrub tot op heden niet heb getest. Maar wie weet komt ook daar verandering in ;-)!

F08

Zowiezo ben ik fan van de kwaliteit van Estée Lauder. Ik herinner me nog dat ik als klein meisje alléééén maar Estée Lauder lipsticks in mama haar collectie zag liggen dus ik zal het zeker van geen vreemden hebben ;-). Bij The Company Store heb ik de lipstick gekocht voor € 16,80 (normaal € 28,00). Het lippotlood was € 11,70 (normaal € 19,50).

Hebben jullie nog aanraders qua kleurtjes van Estée Lauder? Misschien iets buiten mijn comfort zone?

 

Liefs,

Mjay.

 

9 gedachtes over “Perfecte lipstick combinatie – MAC & Estée Lauder

  1. Supermooie kleur! En de verpakking van die EL lipstick is prachtig. Had die eerlijk gezegd nog nooit gezien! Met een lippotlood ben ik altijd lang aan het klungelen. ’s Ochtends heb ik de moed niet om het boven te halen 🙂

  2. Pingback: #30daylipchallenge – Update 2! | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!