EOTD – Berry Berry

Mijn eerste oogschaduwkleurtje van MAC was Cranberry. Met zijn warme, rode plumachtige kleur niet het meest alledaags kleurtje en zeker niet eentje dat ik wekelijks gebruik. Maar voor speciale gelegenheden haal ik hem toch altijd graag uit de kast, zo ook voor deze ooglook die diende voor een feestje.

F11

Als het enkel een avondfeest was geweest had ik Cranberry graag wat roder aangezet maar vermits het ook moest “werken” als daglook heb ik het niet gedaan.

Om te beginnen heb ik een matte nude tint genomen en deze over mijn volledig ooglid en op mijn wenkbrauwbot aangebracht. Vervolgens heb ik Cranberry in mijn buitenste ooghoeken en net onder mijn wenkbrauwbot (crease) aangebracht om dan te blenden met de nude kleur. Om ook mijn binnenste ooghoeken wat meer accent te geven heb ik een champagne kleur aangebracht en ook deze gemengd met Cranberry.

F12

Boven mijn wimperrand heb ik 24/7 vloeibare eyeliner van Urban Decay aangebracht en op mijn waterlijn een gewone zwarte köhl van de Hema.

Nog een vleugje lipstick van Estée Lauder (waarover later meer!) en mascara van Kiko en ready to party!

F01

En zo kwam Cranberry samen met mij ook nog eens de deur uit!

Wat vinden jullie van deze ooglook? Had hij zwaarder gemogen voor een avondfeest?

Liefs,

Mjay.

4 gedachtes over “EOTD – Berry Berry

  1. Iedereen heeft een soft spot voor hun eerste MAC eyeshadow, denk ik! Goeie herinneringen 🙂 Cranberry heb ik ook, maar had er nooit aan gedacht om hem zo subtiel aan te brengen. Zal ik ook eens proberen, want het resultaat vind ik heel mooi!

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

