#30daylipchallenge – Update 2!

We zijn 2 weken verder sinds mijn eerste update over de 30 Day Lip Challenge, tijd dus voor een nieuwe update!
Knipsel

Dag 5:
Dag 5 was het tijd voor de 2de challenge op Instagram: Unapologetic Orange. Ik dook dus mijn stash in en moest -serieus waar- op zoek naar de meest oranje kleur. Dat werd Tango, een lip paint van L.A. Girl. Toen ik hem aanbracht wist ik weer waarom hij zo ver lag in mijn stash.. Ik vind enerzijds de kleur niet mooi en anderzijds zijn de lip paints van L.A. Girl niet mijn ding omdat ze heel erg naar munt ruiken. Persoonlijk vind ik dit echt vre-se-lijk. Dus ik vrees dat Tango nog minder uit de kast gaat komen.

Dag 6:
Op deze dag was ik een dagje vrij en ging ik met mama een dagje naar Planckendael. Het was best warm dus ik had wel zin in een lippie maar liever geen fel kleurtje. Ik ging daarom voor Nude-Tastic van Catrice.

Dag 7:
De dag erna had ik zin in een ouwe gouwe: Peach Pleasure van Estée Lauder. De gouwe ouwe review is hier te vinden.

Dag 8:
Dag 8 is qua kleur een beetje vergelijkbaar met Peach Pleasure van de voorgaande dag. Maar deze keer was het eentje van l’Orèal, Rosé Glacé. Deze kleur vind ik nét een tikkeltje mooier omdat hij wat klassieker is. Een kleur die volgens mij ook iedereen staat!

Dag 9:
De derde challenge alweer op Instagram! Deze keer gingen we voor Glossy Girl. Ik besloot om te kiezen voor een glossje dat niet standaard in mijn handtas zit: een duo lipstick van H&M. Check de review hier.

Dag 10:
En jawel er komt nog een rode kleur voorbij in deze update! Ik had verder niets op (omdat het een gewone werkdag is en ik ’s ochtends weinig tijd heb) dus ik vond Two Ton Tomato van Clinique een hele leuke om hier te dragen. De review van deze en andere Chubby Sticks kan je trouwens hierr vinden.

Ik denk dat het laatste deel tevens het moeilijkste zal zijn. Ik heb altijd een voorraadje in mijn handtas of vooraan in mijn stash maar die is aan het uitputten dus ik moet overschakelen op andere kleurtjes.. Oh boy! Op 7 augustus zien jullie de finale update hier voor bij komen!

En tot zover mijn tweede update! Kijk ook zeker even bij Jana en Natasja om te kijken hoe hun 2de deel van de challenge is verlopen! 🙂
Verder kunnen jullie me trouwens nog steeds volgen op Instagram waar ik sommmige ‘lipstickselfies’ op zet!

Liefs,
Mjay.

9 gedachtes over “#30daylipchallenge – Update 2!

  1. Mooie kleurtjes! De Unapologetic orange challenge vond ik ook heel erg moeilijk want ik heb geen oranje lipstick! Ik droeg die dag dan maar Coral calling omdat daar nog een hintje oranje in zit 😉

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

