Review – Duo Lipstick H&M

Ik zou geen beautyblogger zijn als ik niet alles zou willen testen wat er aantrekkelijk uit ziet in een winkel. Ook als die winkel H&M noemt 😉 En zo botste ik op 2 heel leuke verpakkingen met daarin een duo lipstick. Nieuwsgierig als ik ben nam ik ze voor € 4,99 mee. Kijk zelf mee waarom!
F01

De doosjes zagen er heel lief maar toch professioneel uit en de inhoud blijkbaar ook! Ik vind vooral die glanzende huls echt iets hebben in combinatie met de zwarte opdruk. Volgens mij zijn dit overigens de enige twee kleuren. In de winkel zag ik er op het eerste zicht geen andere en op de webshop vind ik zelfs enkel de beige kleur.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik zelden of nooit echt nude, noch fel rode kleuren draag op mijn lippen. Ik ga meestal voor ‘my lips but better’. Maar dat neemt niet weg dat ik voor deze 2 beauties geen uitzondering wou maken 😉 Aan de bovenkant zit dus een lipstick en aan de onderkant zit in dezelfde kleur een lipgloss.

F02

F03

De nude kleur is mat, zonder glitters. De rode kleur lijkt mat te zijn maar er zitten miniscule geel-roze glittertjes in.

F05

Hier had ik perongeluk al geswatcht, oops.

De lipglossjes daarentegen hebben een heel mooie shimmer, zeker in de zon!

F07

F08

F09

F10

F11

Goed, genoeg foto’s van de geweldige verpakkingen en kleuren, over naar de swatches!

Boven zie je de lipgloss en onder de lipstick.

F12

F13

De foto is wat wazig maar zo kwam de kleur het beste tot z’n recht

Zoals je ook op de foto ziet zijn de lipsticks lekker creamy met gigantisch veel pigment. Je kan de kleur ook echt opbouwen en intenser maken. De lipgloss is dan weer een echte ‘gloss’. Zo eentje waar je haar in blijft plakken 😉 Maar ze matchen super goed bij de lipstick!

totaal

totaal2Bij de rode kleur vind ik de lipgloss over de lipstick (onderste foto) eigenlijk niet zo mooi… Het oogt minder ‘classy’ dan de lipstick. Bovendien heb ik dan ook het gevoel dat alle aandacht naar mijn lippen getrokken worden, niet alleen omdat ze rood zijn maar ook omdat ze zo hard glanzen.

Bij de nude kleur daarentegen vind ik de lipgloss dan weer een must! De lipstick trekt namelijk heel fel in mijn lijntjes zoals je kan zien (middelste foto in het rijtje). Met de lipgloss erover oogt het wat ‘gezonder’ ofzo… De houdbaarheid doet het ook niet slecht. De rode kleur vervaagt na wat eten en drinken op een mooie manier, hij wordt gewoon wat minder intens rood. Bij fellere lipsticks zie je namelijk nog al wel eens dat je na een tijd enkel een liplijn overhoudt, dat doet deze gelukkig niet! De nude kleur verdwijnt eigenlijk helemaal na wat drinken van een glas. Op zich niet zo erg want zo’n kleurtje kan je snel bijwerken.

Ik ben dus echt wel tevreden over deze twee duo’s! De verpakking vind ik echt een meerwaarde hebben en verder zijn het twee hele mooie kleuren met een redelijke houdbaarheid. Ik ben fan!

Heb jij al cosmetica van de H&M geprobeerd? Wat vind je ervan?

 

Liefs,

Mjay.

10 gedachtes over “Review – Duo Lipstick H&M

  1. Pingback: Review – Nude Eyes Palette H&M | Mjay's beautycupboard

  2. Oh, wat leuk! Ik probeer over het algemeen geen make-up uit van de H&M (hoe schattig ze er ook uit zien), maar na het lezen van je review.. wil ik die rode wel uit proberen. Ook vet handig zo’n lippenstift en gloss in één. Je kunt ter plekke zo je look een beetje veranderen!

  3. Pingback: #30daylipchallenge – Update 2! | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!