EOTD – Eyes Like Angels

Ik was zo razend enthousiast over mijn 2 nieuwe palettes van Makeup Revolution dat ik niet kon wachten om er een ooglook mee te maken! Door het sombere winterweer lukte het me helaas niet om foto’s te maken maar in het weekend is het toch gelukt. Kijk mee naar mijn look met het Eyes Like Angels palette!

IMG_4738

Met het palette kan je veel kanten uit en ik heb gekozen voor een wat koelere look met blauw, zilver, paars en bruin.

Cream, een licht zilverenkleur heb ik over mijn geheel ooglid aangebracht. In mijn buitenste ooghoek bracht ik de mooie blauwe kleur Green Dream aan. Dit heb ik geblend in mijn arcadeboog met een bruine kleur, Truffle. Er mocht van mij nog wat paars bij tussen het zilvere en het blauwe en daarvoor het ik Purpled gebruikt. Omdat de zon niet scheen zie je deze laatste kleur helaas niet zo mooi uitkomen op de foto. Op mijn onderste waterlijn bracht ik Matita Occhi (ColorShow) van Maybelline aan. Mascara is Sumptuous Extreme van Estée Lauder.

comp

Ik twijfel er niet aan dat de 2 palettes van Makeup Revolution één van mijn favorieten worden voor 2015!

Liefs,

Mjay.

12 gedachtes over “EOTD – Eyes Like Angels

    • Haha thx! 😀 Maar ehm ik zal mijn geheim verklappen… Vriendlief! Hij is zoveel beter in die dingen 😦 Hij focust ook manueel en dat schijnt mij niet te lukken (ondanks mijn kantelbare schermpje).

Reacties zijn altijd leuk en welkom!