Drie Bloggers – Tag!

Heel erg toevallig kwam ik op Kimberley haar blog storiesandforever terecht waar een fijne tag stond: drie bloggers tag! Sara van lovelowbudget is deze gestart en ik vind hem zo leuk dat ik deze ook even overneem.


Welke drie bloggers hebben de leukste manier van schrijven?
Jasmijn van jasmijncherubijn heeft een fijne, vlotte manier van schrijven. Ook de indeling van haar artikelen vind ik heel aangenaam. Ongeacht de post, er zit altijd dezelfde manier van schrijven achter. Voor je het weet heb je haar nieuwste post alweer uit gelezen!

Iemand die me vaak laat lachen is Melissa van kissandmakeupsbeautyblog. Ze is er niet beschaamd om of en toe een meme o.i.d. toe te voegen waardoor de posts altijd heel erg luchtig zijn.

Sophie van mademoisellesophistique heeft dan weer een gesofisticeerde manier van schrijven. Ze wendt zich graag tot haar lezers en praat met de ‘u-vorm’. Absoluut origineel en haar korte, to the point posts vervelen nooit!

Welke drie bloggers maken de mooiste foto’s?
Het ontbreekt mij volledig aan talent om prachtige foto’s te maken zoals die van Anneloes op beautycloud. Ze zijn strak, mooi belicht en zonder poespas. To die for!

Iemand die poespas weet om te zetten tot een echte meerwaarde voor foto’s is Serena van beautylab. Over haar foto’s is altijd nagedacht en des te meer apprecieer ik ze dan ook. Een pluspunt vind ik dat ze ook soms tips deelt over het fotograferen van producten.
b5

Voor warme foto’s moet je bij Laura en Melissa van glamandglitters zijn. Ze maken geen standaard “magazine foto’s” maar maken er wel iets persoonlijk en mooi van.


Welke drie bloggers zorgen voor originele blogposts?

Lariesa blogt op thebeautynerd over meer dan enkel make-up. Zo zegt ze zelf dat haar blog een plaats is waar make-up en videogames samenkomen. En daar ben ik het helemaal mee eens! Omdat ik zelf ook een beetje een geek ben (geworden dankzij vriendlief) vind ik dit natuurlijk erg leuk.

Hier komt Jasmijn ook nog een keertje voorbij met jasmijncherubijn omdat zij schrijft over wat haar quote al aangeeft: beauty, lifestyle en meer van dat fijns. Het gaat ook verder dan gewoon reviews en ooglooks. Zo is ze (in mijn ogen) ook expert in skincare.
b8

Melissa van kissandmakeupsbeautyblog schrijft niet alleen leuk, ze schrijft ook originele posts. Zo heeft ze soms een collab en verschijnt er soms een ‘beauty meets fashion’ artikel.


Welke drie blogs hebben de mooiste lay-out?

Ik vind wit-zwarte cleane lay-outs heel fijn om naar te kijken.
Zo ook deze van sharonvanbommel. Strak en netjes waarin alles mooi samenkomt, I like!
b10

Anneloes van beautycloud heeft er dan weer een speelse roze touch in zitten, met een heel erg mooi logo. Ook de lay-out van haar artikelen vind ik heel fijn om naar te kijken.

Kimberley combineert het strakke dan weer met het wat sierlijke op storiesandforever. Ook haar Instagramfeed is hier mooi in verwerkt.

bron: http//storiesandforever.com

bron: http//storiesandforever.com

Wat vinden jullie van deze tag? Ik vind het alleszins een leuke manier om andere bloggers te leren kennen dus ik zou zeggen, neem hem ook over als je een blog hebt! Maar vernoem wel even Sara dan 🙂

Liefs,
Mjay.

9 gedachtes over “Drie Bloggers – Tag!

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

