Review – Maybelline Instant Age Rewind Eraser

Iedereen die net zoals mij gezegend is met geweldig paarse kringen onder haar ogen, is waarschijnlijk ook gezegend om steeds op zoek te gaan naar de beste concealers. FEAR NO MORE! Want ik heb hiervoor dé concealer gevonden, én hij is ook nog eens budgetproof! Bereid je wel voor op hoge-resolutie-kleine-slaapoogjes-foto’s 😉

IMG_5773B

Ik heb mijn Instant Age Rewinder Erase (ze vonden geen langere naam) gekocht bij de DM in Duitsland, vandaar het Duitse tintje op de voorkant van het product.
De concealer zit in een glazen flesje met een inhoud van 6,8 ml. Bovenop het flesje zit een soort van sponsje met een “draai-klik systeem”.

IMG_5771B

Bij alle draai- of kliksystemen, zoals ook mijn geliefde Touche Eclat, ben ik altijd panisch de eerste keer. Waarom duurt het een eeuwigheid voordat er iets uit komt?! Zo ook dus bij deze concealer. Uiteindelijk kwam er een beetje product uit en dat leek me genoeg om te swatchen.

IMG_5774B

IMG_5776B

Understatement van het jaar: “genoeg om te swatchen”. Je hebt écht niet veel product nodig voor beide ogen!

Ik heb de lichtste kleur (1). En dit zorgt zelfs bij mijn lichte teint een beetje voor het highlighter effect, wat ik heel erg leuk vind want hierdoor wordt de huid onder mijn ogen opgelicht.

De concealer zelf breng ik van mijn binnenste ooghoek aan in de vorm van een driehoek, langs mijn neus af, richting mijn uiterste ooghoek en dit blend ik uit met mijn beautyblender.

collage

De foto’s hebben eigenlijk niet veel info nodig als je kijkt naar de laatste foto… WAUW! Dit heb ik eerlijk waar nog nooit gezien met énkel 1 laagje concealer. De na foto is enkel afgepoederd, ik heb er geen foundation meer over heen gedaan.

Het moge duidelijk zijn dat dit echt een eraser is… Mijn paarse kringen verdwijnen als sneeuw voor de zon en als klapper op de vuurpijl blijft het ook nog eens tot 8 uur op zijn plek.
Helaas is de concealer niet te koop in België maar wél in Duitsland of Engeland. En ik heb het beste als laatste bewaard, deze topper kost maar € 9,95 😉

Welke concealer laat jouw paarse kringen als sneeuw voor de zon verdwijnen? Kenden jullie deze concealer al?

10 gedachtes over “Review – Maybelline Instant Age Rewind Eraser

  1. Wow, ’t is inderdaad een heel goeie, dekkende concealer zonder cakey te lijken. Zal ook dichter tegen de Duitse grens moeten gaan wonen 🙂

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

