#30daylipchallenge – Update 1!

Voor een uitdaging ben ik altijd wel te vinden en medeblogster Natasja had een hele mooie bedacht: de 30 Day Lip Challenge!
Samen met enkele andere blogsters doen we hier aan mee en delen we onze foto’s en ervaringen. Ook is er soms een mini-uitdaging op Instagram wat wel leuk is voor de afwisseling!
Het is dus de bedoeling om 30 dagen lang verschillende lipsticks te dragen. Gelukkig voor mij is dit verspreid over 40 dagen waardoor we 10 ‘lipstickvrije’-dagen hebben. Die kan ik wel gebruiken kan ik je zeggen ๐Ÿ™‚
Kijk mee naar mijn eerste 4 lipstick selfies!
pizap.com14365571574111

Alvast mijn excuses dat niet alle foto’s dezelfde vormgeving hebben. Dit komt doordat ik soms op de trein fotografeer of soms ook om 18u ’s avonds wanneer ik besluit mijn lipstick bij te werken ๐Ÿ˜‰

Dag 1:
Dag 1 heb ik gekozen voor mijn ultieme favoriet: Natural Beauty van Essence. Deze zorgt instant voor een frissere uitstraling zonder echt de indruk te geven dat je lipstick draagt.
En heel erg budgetproof!

Dag 2:
Mijn 2de dag was perongeluk al de eerste challenge op Instagram! Dit was My Favorite Colored Lip Balm. En eigenlijk vind ik alle lip balms van de Hema heel erg fijn! Dus ik besloot te gaan voor een zachte peachy kleur. In zonlicht zie je dat hij heel mooi glanst maar dit komt helaas niet over op de foto.

Dag 3:
Na de 2 rustigere kleurtjes besloot ik op de derde dag te gaan voor een fel roze lipstick van Catrice: Me, My Macaron & I. In feite is hij wat donker roze maar alsnog wordt alle aandacht naar mijn lippen getrokken als ik deze kleur draag.

Dag 4:
Time for something red! Mijn ultieme matte rode kleur “ik draag rode lipstick zonder op te vallen”. Ook dit is er eentje van Essence en ik vind de kleur werkelijk prachtig! Hij is diep rood en mat waardoor hij in mijn ogen ook bij alle soort make-up past, zowel dag- als avondmake-up. De kleur noemt trouwens On The Catwalk.
Helaas komt hij op de foto niet zo donker over zoals hij in real life is!

En tot zover mijn eerste update! Kijk ook zeker even bij mijn medeblosters Jasmijn en Amy hoe zij het doen met de challenge ๐Ÿ™‚
Verder kunnen jullie me trouwens volgen op Instagram waar ik sommmige ‘lipstickselfies’ op zet!
En als jullie graag mee doen, deel het in de comments!

Liefs,
Mjay.

6 gedachtes over “#30daylipchallenge – Update 1!

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

