Review – SLEEK Storm Palette

Een tijdje geleden bestelde ik het Sleek Storm Palette. Ik was op zoek naar een palette met draagbare maar toch net wat meer gevarieerde kleuren. Op dat moment kon het Storm palette mij het meest bekoren. Kijk mee hoe het me bevalt!
Sleek1

Sleek paletten komen standaard in een doosje met daarin het palette dat mat zwart is. Mooi, strak en simpel, I like! Binnenin zit een spiegeltje en een kwastje dat ik vaak meteen weggooi omdat ik liever mijn eigen kwasten gebruik.

Sleek3

In het Storm palette zitten 12 kleuren waarvan 3 matte kleuren. De overige kleuren hebben een soort van frosty shimmer, heel erg mooi! Ze glanzen dus wel maar de glitters vallen niet van je ogen af zoals dat soms wel eens kan gebeuren.

Sleek2

Met dit palette kan je echt heel veel mooie combinaties maken. Zowel lichtere looks als de wat zwaardere. Een groot pluspunt hierbij vind ik de mat zwarte kleur!
Ik moest me inhouden om niet te beginnen swatchen voor ik foto’s had gemaakt van dit pareltje. Helaas zijn sommige kleuren wat wazig uit gevallen op de foto.

Swatches van de bovenste rij:
Sleek4

Swatches van de onderste rij:
Sleek8

Check die pigmentatie! Now that’s what I’m talking about!
Ik heb met Snow Storm, Perfect Storm, FireStorm en Electric Storm volgende look gemaakt:
Sleek12

De kleuren zijn ook in gebruik echt super fijn. Je krijgt onmiddellijk de kleur die je ziet in het palette, zonder onnodig te moeten gaan opbouwen.

Wat mij betreft is dit Storm palette een echte treffer! Zeker voor slechts € 9,99 (+ eventuele verzendkosten van een webshop).

Heb jij palettes van Sleek? Welke is jouw favoriet?

Liefs,
Mjay.

2 gedachtes over “Review – SLEEK Storm Palette

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

