Quick Look # 4 – Zin in Zomer!

Met de temperaturen van de laatste tijd krijg ik helemaal zin in de zomer. Voor een stage van mijn visagieles had ik wel eens zin om een lichte, zomerse look te maken! Voor ’s avonds heb ik namelijk nogal snel de neiging om voor een donkere look te gaan. Tijd om er uitgebreide foto’s van te maken had ik niet dus heb ik even foto’s getrokken met mijn gsm. Kijk mee!

20150508_165646

Ik heb gewerkt met hele lichte kleuren zoals wit en geel op mijn geheel ooglid. In mijn crease heb ik een rode kleur gebruikt met een wat “berry” ondertoon.
Deed me een beetje aan de zonsondergang denken 🙂

Een contrasterende kleur vond ik nog ontbreken dus heb ik met de Super Slim Liner van l’Oréal een lijntje tegen mijn wimperrand gemaakt.

Nog wat blush op mijn wangen en een oudroze kleur op mijn lippen and I was good to go!

20150508_165812

Passen jullie je make-up aan op warme dagen of in de zomer?

Liefs,
Mjay.

Een gedachte over “Quick Look # 4 – Zin in Zomer!

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

