Valentine’s Look!

Valentijn, weer het perfecte excuus om uren in de badkamer te vertoeven! Of dat nu is voor een mooie au naturel look of een zwoele smokey eyes, het is maar wat je vriendlief graag heeft. Geen vriendlief? Geen nood! Je kan ook uren in de weer zijn om een stapje in de wereld te zetten met je ladies πŸ˜‰ Ik ben gegaan voor een zachte look met grijs en roze, de ideale combinatie.

pizap.com14238130682151

Ik ben aan de slag gegaan met het Undressed palette van MUA en het Flawless palette van MUR. Mijn bovenste wimperrand heb ik aangezet met zwarte kohl (tightlinen). En ook mijn waterlijn heb ik hiermee aangezet. Verder nog een likje Estee Lauder Sumptuous Extreme Mascara en mijn ogen waren klaar.

Als foundation heb ik de All Matt Plus van Catrice gebruikt in de kleur 001 Light Beige. Onder mijn ogen ging YSL Touche Eclat (1) en dit alles poederde ik af met MAC Prep+Prime Finishing Powder. Om mijn bleke huidje wat kleur te geven gebruikte ik de Illuminating Blush van Catrice in de kleur I Am Nuts About You.

Het glansje op mijn lippen is afkomstig van de Catrice Beautifying Lip Smoother in de kleur Cake Pop. Ruikt trouwens lekker verleidelijk πŸ˜‰

look2Het geheel heb ik uiteindelijk ‘geset’ met MAC Fix+.

look3

Voor welke valentijnslook gaan jullie?

 

Liefs,

Mjay.

8 gedachtes over “Valentine’s Look!

  1. Ola, een heel sexy en tezelfdertijd romantische look! Mijn valentijn heb ik makeup-loos op de zetel doorgebracht. Ontzettend verleidelijk, moet ik zeggen πŸ˜€

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

