Quick Look #3 – Makeup Revolution meets bareMinerals

Het was een tijdje geleden sinds mijn laatste Quick Look dus het werd hoog tijd om een nieuwe online te zetten! In deze donkere wintermaanden is het helaas niet altijd het ideale moment om een look vast te leggen omwille van het (weinige) licht. Afgelopen zondag ging ik echter aan de slag met mijn Flawless palette van Makeup Revolution, samen met Prime Time in de kleur Urban Nature van bareMinerals.

A27

Ik had een dun laagje van de primer over mijn geheel ooglid aangebracht om de kleuren nadien te versterken met groen, grijs en een tikje roze uit het Flawless palette. De look is uiteindelijk iets donkerder geworden dan oorspronkelijk mijn bedoeling was (oeps).

Ribbet collage

Maar ik vond het wel passen bij deze tijd van het jaar! 🙂

 

Liefs,

Mjay.

2 gedachtes over “Quick Look #3 – Makeup Revolution meets bareMinerals

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

