Recap 2014 Beauty & Blog

Je weet het -of niet- maar mijn blog bestaat ondertussen toch alweer een halfjaar. Niet slecht, zo op een WordPress.com accountje! 😉 En je weet het -of niet- maar het nieuwe jaar staat bijjjna voor de deur! Opnieuw een avond (en dag!) waarbij je volledig kan losgaan met make-up én eten. Ik ga niet beginnen met goede voornemens maar het leek me leuk een recap (terugblik) te maken van mijn eerste blog (half)jaar.
20140813_122327

Even wat officiële cijfertjes, dankzij WordPress:
– Met deze post heb ik 67 blogpost online staan
– Ik heb vooral gepost op maandag, vrijdag en zondag
– Ik heb bezoekers gehad van 39 landen met vooral Nederland en België (duh)
– Er staan vooral reviews en looks online

Wat betreft artikelen, of attracties zoals WordPress het mooi verwoord, is er deze top 5:
1) Review Nude Eyes Palette H&M
2) Review NYC Big Bold Bronzing Powder
3) Review Catrice Make Up Blending Sponge
4) De Winactie
5) Outfit – Pretpark

Als je me een jaar geleden gezegd zou hebben dat ik nu dit artikel aan het typen was, had ik je alvast niet geloofd. Maar ik heb nu echt mijn uitlaatklep gevonden wat beauty betreft en ik ben zeker van plan om hier ook in mijn dagelijks leven meer mee bezig te zijn!

Ik ben wel nog even benieuwd naar wat voor soort artikelen jullie op zoek zijn? Reviews, looks, fototorials, …? Laat het me zeker even weten in de comments!

Bij deze wens ik jullie alvast een fijne eindejaarsfeesten en een gelukkig nieuwjaar!

Liefs en tot volgend jaar!
Mjay.

2 gedachtes over “Recap 2014 Beauty & Blog

  1. Ik ontdek je blog pas net, maar gefeliciteerd dat je al een half jaar bezig bent, tof! Ik ben nu inmiddels al 2 jaar bezig, en heb nog steeds enorm veel plezier in het bloggen, zoals je zegt inderdaad echt een soort uitlaatklep qua fashion en beauty. Een fijn 2015 gewenst!

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

