Review – NYX Love in Florence / Gelato for Two

Onmiddellijk na mijn shoplog(je) volgt de review, dat wilt zeggen dat het super is! Liefst van al had ik ook looks willen maken met de producten van bareMinerals maar oké, alles op zijn tijd. NYX heeft zowel “Love in Paris” als “Love in Florence” als verzamelnaam gekozen voor enkele oogschaduwpalettes. Ze hebben op hun beurt een eigen naam. Vandaag review ik Love in Florence – Gelato for Two.

A10dGelato for Two viel me op door de romantische kleuren grijs, perzik en roze waar je veel kanten mee uit kan. De kleurtjes zelf hebben helaas geen naam.

A05d

De verpakking is simpel maar toch zijn er wat details. Zo vind ik het leuk dat je door de verpakking kan kijken en dat de verzamelnaam van het palette op het doosje gedrukt staat. Een ander leuk detail is het strikje dat dient als opening.

A08d

Er zitten 5 oogschaduwkleurtjes in het palette. De uiterst rechtse, bovenste kleur is een klassiek paarse kleur met een prachtige shimmer erin. Dat zie je vooral goed op onderstaande foto.

A15d

De kleur ernaast is mat oudroze en daarnaast zit mooie perzik/champagne kleur. De twee onderste kleuren zijn een basic matte grijze kleur en een mooie plum kleur met glitter.

A16d

Allemaal mooi en wel maar wat doen de swatches? Let me tell ya’ gurlll, it’s awesome!

A20d

Ik moet zeggen, de twee buitenste kleuren lijken zo donkerder dan in het doosje. Maar mijn ooglook zo meteen lijkt dan wel weer sprekend op de kleuren die je op het eerste zicht ziet.

C02d

De mat roze kleur heb ik over mijn hele ooglid aangebracht. De paarse kleur in mijn binnenste ooghoek, geblend met de mat grijze en het plum kleurtje. In mijn arcadeboog heb ik de perzikkleur aangebracht en een beetje naar beneden geblend met de rest.

Ik ben zo blij met dit palette! Het is basic maar toch kan je er verschillende looks mee maken, zowel allemaal samen als in combinatie met andere paletten. In de Douglas in Duitsland kost Gelato for Two € 9,95.

Wat denken jullie van dit palette? Even grote fan als mij? 🙂

Liefs,

Mjay

3 gedachtes over “Review – NYX Love in Florence / Gelato for Two

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

