Mini shoplog & B-Day presents – NYX & bareMinerals

Afgelopen zondag ben ik weer eens met mamlief weg geweest, richting Dusseldorf! Een zeer leuke en gezellige shopstad tijdens de kerstperiode waarbij we de kerstmarkt gecombineerd hebben met de stad, waarover later een verslagje.
Ik heb ontzettend veel geluk gehad bij Galeria Kaufhof waarbij er een über vriendelijke MUA (make-up artist) achter de counter van bareMinerals stond. En dat ik een Douglas ben tegengekomen waar ze NYX verkopen. Neem daarbij dat het over een twee weken mijn verjaardag is en je hebt een mini shoplogje 😉

A03d

De producten van bareMinerals waren heel mooi uitgestald waardoor je er wel even ‘moest’ stoppen. Van alle producten was er netjes een tester dus ik kon lustig aan de slag!
In mijn eigen mandje ging het pigment ‘Water Lily’. Een roze kleur die me onmiddellijk aan Disney doet denken. Ik was hier al even naar op zoek omdat ik van romantische oogmake-up hou en deze kleur is daarvoor ideaal. Ook in mijn mandje ging de 5-in-1 BB Advanced Performance Cream Eyeshadow (want, er was geen kortere naam) in de kleur Sweet Spice. Kort samengevat dient het als oogschaduwprimer maar dan eentje waar een kleur in zit. Sweet Spice is een taupe kleur met een grijstint in. De verkoopster begreep me onmiddellijk toen ik zei dat ik achter een ‘leverkleur’ zocht 😉

In mama’s mandje gingen reeds 2 verjaardagscadeau’tjes. Een duo oogschaduw in de kleur The Paradise Found. Hierin zit een echte mosgroene kleur en een bijhorende oranje kleur, I like! En als klapper op de vuurpijl.. Een dupe van Chanels’ Illusion d’Ombre in Diapason! Dat is de Prime Time die je op de foto ziet.  Voor zij die niet weten waar ik het over heb en al nieuwsgierig zijn, check even Jasmijn haar blogpost hierover want dankzij die blogpost was ik om voor de kleur. Je kan je voorstellen hoezeer ik mamlief bedankt heb!

En last but not least kwam ik per toeval nog een Douglas tegen, waar sinds kort NYX wordt verkocht. Daar belandde ook in mama’s mandje, voor mij, Love in Florence.

Uiteraard komen er van deze prachtige producten reviews en looks aan, dus volg me nog even via Bloglovin’ of WordPress om op de hoogte te blijven! En wie belanden één van de producten nog op jou shopping/wishlist 🙂

Liefs,

Mjay.

7 gedachtes over “Mini shoplog & B-Day presents – NYX & bareMinerals

  1. Ik ben benieuwd naar het pigment van BareMinerals! Het merk klinkt bekend in mijn oren, maar ik heb er nog geen reviews van gelezen, dus mijn aandacht heb je. De palette van NYX.. too die for! Ben benieuwd naar je looks dame!

    • Kinda 😛 Ja ik ben erachter gekomen dat fotograferen na de werkuren echt niet de moeite loont dus ik wacht op het perfecte moment om foto’s te maken voor een artikel en look!

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

