Dagelijkse make-up routine + producten

Het valt me op dat ik nieuwe producten vaker review dan producten die ik al langer heb én elke dag gebruik. Daarom even een kort overzichtje hoe ik me ’s ochtends klaar maak om te gaan werken en welke producten ik gebruik!

A02

Al bij al vind ik de hoeveelheid producten nog meevallen, zeker in vergelijking met anderen. Toch kan ik me voorstellen dat er nu dames zijn die met verstomming geslagen zijn door bovenstaande foto!

Ik heb 20 minuten de tijd om me ’s ochtends klaar te maken en nu ik deze producten zie vraag ik me toch wel af hoe ik dat voor elkaar krijg. Na mijn verzorging (die niet op de foto staat) begin ik met de Prep+Prime Primer van MAC zodat ik een barrière heb tussen mijn dagcrème en mijn make-up. Vervolgens neem ik mijn Concealer Box (N°1) van Make-Up Studio in combinatie met die van Catrice om mijn donkere kringen weg te werken. Nadien breng ik de CC cream van MaxFactor (review, klik!) aan, die dient als foundation.

Dit geheel poeder ik af met het transparant poeder Prep+Prime van MAC en de Studio Fix. Tijd voor de wenkbrauwen dan! Die teken ik een kleeeein beetje bij met het wenkbrauw penseel van Hema (kleur 11) en nadien gebruik ik het kitje van Benefit om ze af te werken.

De Catrice Made To Stay Highlighter gebruik ik in mijn binnenste ooghoeken zodat ik er wat frisser uit zie en de Super Liner van L’Orèal gebruik ik op mijn onderste wimperrand, om deze aan te zetten. Vervolgens werk ik mijn ogen af met mascara.

Om mijn gezicht meer kleur te geven gebruik ik Gentle van MAC of I Am Nuts About You van Catrice (review, klik!). En vervolgens ben ik klaar om aan mijn ontbijt te beginnen!

A05

Hebben jullie ’s ochtends ook zo weinig tijd om te ‘make-uppen’?

P.S.: Neem even een kijkje bij mijn winactie!

Liefs,

Mjay.

9 gedachtes over “Dagelijkse make-up routine + producten

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

