New in – Zoeva kwasten

Enkele posts geleden stond Zoeva nog op mijn wishlist, nu in mijn make-upkast 😉 Naar aanleiding van mijn opleiding visagie die ik momenteel aan het volgen ben heb ik goed kunnen uitzoeken welke kwasten ik écht nodig had en welke gewoon ‘nice to have’ zijn. Kijk dus snel verder om mijn aankoopjes te bekijken!

A05

Ik ben echt zo tevreden over het geheel samen en daarmee bedoel ik: de webshop van Zoeva, de verpakking, de kwaliteit. Echt, TOP! Je betaalt trouwens gemiddeld 10 euro per kwast en ook dat is een reden voor mijn enthousiasme, ik dacht namelijk dat ze veel duurder waren!

In totaal heb ik 4 kwasten waar van een 2 in 1, dus eigenlijk 5: nr. 238 – Precise Shader, nr. 232 Classic Shader, nr. 141 Foundation-Concealer en nr. 106 Powder.

A07

238 en 232 gebruik ik voor ooglooks en de overige 3 gebruik ik voor mijn gezicht. En ik kan je zeggen, je weet pas wat je gemist hebt als je het hebt 😉

A15

Welke kwasten gebruiken jullie?

P.S.: vergeet mijn winactie niet!

 

Liefs,

Mjay.

7 gedachtes over “New in – Zoeva kwasten

  1. Pingback: Fototorial – Budget kerst look! | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

