Mjay’s Beautycupboard is jarig – WINACTIE!

Vandaag bestaat mijn blog, Mjay’s Beautycupboard, exact 6 maanden! 6 maanden geleden heb ik mijn eerste post gepubliceerd en dat moet natuurlijk gevierd worden. Lees snel verder om te weten hoe!

birthday_cake

Natuurlijk maak ik graag een mini evaluatie na deze eerste 6 maanden bloggen en ik moet zeggen dat het mij enorm goed bevalt! Ook kan ik er onmiddellijk bij zeggen dat ik het zwaar onderschat heb. Nee het is niet zo dat je een productje koopt, een bloemetje bij legt, een foto’tje maak en even snel een stukje tekst publiceert. Echt. Niet.

Bloggen is vooral een kwestie van plannen, in mijn geval. Ik werk fulltime waarbij ik bijna 3u per dag pendel, doe taekwondo en probeer te fitnessen, heb een huishouden samen met mijn vriend (weliswaar zonder kinderen) én ik wil graag mijn sociale contacten onderhouden. Toen kwam ik met het idee om ook nog een blog te beginnen én een cursus visagie te volgen. Yep, je leeft maar 1 keer, toch? 😉

715e35f29918011558088bb6ad589068

Maar echt ik haal zóveel plezier uit het bloggen en ik heb zelfs spijt dat ik het niet eerder heb gedaan. Ik volg al sinds mijn 15de-16de meerdere blogs zoals Miss Lipgloss en Beautylab en toen al speelde vaak de gedachte een beautyblog te beginnen. Uiteindelijk, vele jaren later, heb ik toch de stap gezet. In het begin was het vooral kijken hoeveel tijd er in de foto’s en de teksten kruipt. Nu heb ik het ritme gevonden door om de 2 dagen een post om 6 u ’s ochtends te publiceren. Ik hoop echt naar 1 artikel om de dag te kunnen gaan maar voorlopig houd ik het bij mijn huidig ritme omdat ik het belangrijk vind mijn eigen site online te krijgen. Achter de schermen ben ik hier druk mee bezig, samen met mijn vriend gelukkig. Hij helpt me waar nodig want ik kan je zeggen dat ik met mijn juridische achtergrond nog nooit broncode voor mijn ogen heb gekregen. Het is een hele uitdaging en het neemt ook wat tijd in beslag maar mijn eigen website moet en zal er komen!

Hoe dan ook is het voor mij nu al reden tot feesten en dat zou er niet zijn zonder jullie, lieve bezoekers! Om jullie te bedanken heb ik dan ook besloten een winactie te houden waarover je her en der al kon lezen op mijn blog.

Wat geef ik weg?

Een beautypakket met, wat mij betreft, toppers van producten waarover je reeds (sommige) reviews op mijn blog hebt kunnen lezen. Gaande van een lipproduct tot een oogschaduwpalette!

Wat moet je hiervoor doen?

– Mijn blog volgen via Bloglovin: https://www.bloglovin.com/blog/12282645

– Mijn blog volgen via Twitter: https://twitter.com/MjaysBC én dit retweeten: Ik doe mee aan de winactie van  en maak kans op een beautypakket!

– Een reactie achterlaten met je e-mailadres en onder welke naam je bovenstaande stappen hebt gedaan.

Wat mag je hiervoor doen?

– In je reactie een vraag aan me stellen die ik kan gebruiken in een Q&A-artikel.

De winnaar maak ik bekend via mijn blog op 6 december, op Sinterklaas!

Veel succes allemaal en alvast bedankt voor de voorgaande 6 maanden, op naar de volgende 6!

 

Liefs,

Mjay.

16 gedachtes over “Mjay’s Beautycupboard is jarig – WINACTIE!

  1. Pingback: Najaarsgeur <3 Giorgio Armani – Si Intense | Mjay's beautycupboard

  2. Yay, dikke proficiat! De tijd vliegt echt voorbij. ’t Is alsof het nog maar gisteren was toen we tips over Londen uitwisselden. Ben echt blij dat ik je blog ontdekt heb en wens je nog veel wondere jaren in de blog-wereld toe! En oja: ik win praktisch nooit, maar ik doe mee aan je winactie 😉

  3. Allereerst natuurlijk gefeliciteerd, nu vier je 6 maanden, maar voor je weet bestaat je blog 1 jaar.
    Ik doe natuurlijk graag mee aan je mooie winactie.
    Ik volg je op Bloglovin en heb het bericht geliked.
    Op Twitter volg ik als @Zeemeervrouw en heb de gevraagde zin getweet.

    Nu maar duimen….

    groeten en fijne avond,
    Grete Karina

  4. Van harte gefeliciteerd zeg! Op naar de volgende maanden/jaren hihi… Ik volg je nu een klein poosje op bloglovin en vind het leuk om je artikels te lezen. Heb vol verbijstering naar je artikel over de glitternagelak zitten lezen. Zo wat een ellende om die glitters altijd er af te krijgen, laat het vaak altijd maar achterwege. Jou tip ga ik zeker eens uitproberen!! Wat leuk dat je een pakket weggeeft aan je volgers zeg. Hihi natuurlijk doe ik ook graag mee, de sint gaat mij toch vergeten dus wie weet word ik toch nog blijgemaakt zo rond de verjaardag van de sint.
    Fijne avond! En ga zo door 😉
    Groetjes

  5. Pingback: New in – Zoeva kwasten | Mjay's beautycupboard

  6. Pingback: Dagelijkse make-up routine + producten | Mjay's beautycupboard

  7. Pingback: Bekendmaking winnaar winactie! | Mjay's beautycupboard

  8. Pingback: Recap 2014 Beauty & Blog | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

