Beauty merken die ik nog wil ontdekken #1

De beautywereld is groot en divers. Zeer groot en divers zelfs! Van high-end tot budget en er komen vaak nieuwe merken bij. Ik kwam tot de conclusie dat ik wel vaker iets over een merk lees en er zelf nog niets van heb. Bij deze dus een lijstje van de beauty merken die ik nog graag wil ontdekken!

brands

Met stipt op 1 staat Makeup Revolution.

Ik lees er de laatste tijd zo veel over, niets dan enthousiaste reviews! Het merk is in maart 2014 in Londen uitgebracht en maakt sindsdien kwalitatief hoogstaande budget producten. En misschien niet onbelangrijk voor velen onder ons, de producten zijn diervriendelijk.

De producten doen me qua prijzen een beetje aan E.L.F. denken. De prijzen zijn heel vriendelijk voor onze portefeuille maar er zijn ook ‘duurdere’ producten en daarmee bedoel ik meer dan € 5.

Ik ben vooral benieuwd naar de onderstaande 2 palettes, die elk -omgerekend- zo’n € 7,60 kosten. Yep, dat lees je goed!

gof wttpMakeup Revolution is verkrijgbaar via de webshop http://makeupmusthaves.nl

Het tweede merk waar ik heel benieuwd naar ben, wederom door veel reviews te lezen, is Be Creative Makeup. Dit is uitgebracht door Ici Paris XL en is daar dan ook exclusief verkrijgbaar.
De prijzen zijn niet zo zeer budget maar wel nog steeds betaalbaar!

Ik ben zeer benieuwd naar de oogschaduw quads zoals deze die je hieronder ziet, alsook naar de nagellakjes.

Azure NAIL-LAQUER_005Voor een oogschaduw quad betaal je € 17,95 en voor de nagellak € 8,95.

Het derde merk, Flormar, is ook een budget merk. Ze bestaan reeds sinds de jaren 70 en zijn gestart in Milaan. In België zijn ze volgens mij nog niet heel gekend, o.a. omdat je Flormar in weinig fysieke winkels kan vinden. Eentje maar, om exact te zijn, in Antwerpen. En helaas ook in Nederland zijn er maar 2 winkels, in Amsterdam en Enschede.

Hier ben ik eigenlijk meer benieuwd naar het gehele assortiment omdat er niet meteen iets uit springt wat mij betreft. Je kan ondertussen wel wat reviews via Google vinden over o.a. hun lipsticks en oogschaduw palettes. Als ik een Flormar winkel passeer ga ik er alleszins eens even snuffelen!

Om af te sluiten een merk waarbij het mij vooral gaat om hun tools: Zoeva! Zij staan zeer bekend om hun kwasten die goed te betalen zijn.

Ik ben er nog niet helemaal uit welke ik ga aanschaffen, wel ga ik zowiezo voornamelijk oogschaduwkwasten uitzoeken. En daarvoor leek deze set mij handig:

bron foto: boozyshop.nl

bron foto: boozyshop.nl

Zoeva kwasten kan je vinden in de webshops http://boozyshop.nl en http://themakeupspot.nl

Tot zover mijn kleine wishlist van producten en merken die ik heel graag wil leren kennen! Van zodra ik er iets van aanschaf zien jullie het uiteraard in een nieuwe post 😉

Alle foto’s komen van de website van het merk zelf, tenzij anders vermeld.

Heb jij ervaring met deze merken? Naar welk merk ben jij benieuwd?

 

Liefs,

Mjay.

14 gedachtes over “Beauty merken die ik nog wil ontdekken #1

  1. Pingback: New in – Zoeva kwasten | Mjay's beautycupboard

  2. Pingback: Review – Makeup Revolution Flawless & Eyes Like Angels 32 – palette | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

