Review & Swatches – Catrice Illuminating Blush|I am nuts about you

Toen ik dan eindelijk voor het aangepast (groot) schap van Catrice stond was het moeilijk kiezen uit al die nieuwe producten! Het chesterfield patroontje van de nieuwe Illuminating Blushes zag er zo leuk uit dat ik besloot om de kleur 010 ‘I Am Nuts About You’ mee te nemen. Maar hoe bevalt mij deze nieuwe blush van Catrice? Kijk snel mee voor meer foto’s, info en swatches!

F1def

De verpakking vind ik er echt leuk uit zien: een rond doosje van kunststof met aan de binnenkant een chromen ring. De tekst is er in dezelfde chroom kleur opgedrukt. Aan de achterkant staat tevens wat Catrice belooft:

Blush with subtile shimmer and pearl effect for a radiant and defined complexion. Perfectly highlights cheeck bones and creates a fresh look.

F4def

Niet alleen de verpakking maar ook de blush ziet er mooi uit! I Am Nuts About You is de ‘lichtste’ kleur van de drie nieuwe kleuren (020 Coral Me Maybe en 030 Kiss me Ken). De twee middelste ruiten zijn zacht baby roze en de overige ruiten zijn donker oud roze. Helaas heb ik die kleurschakering niet mooi en duidelijk op foto gekregen.

F3def

Goed, de verpakking is allemaal mooi en wel maar wat met de kleur en pigmentatie? Ook daar ben ik enthousiast over!

detailHet is niet zo’n drastisch lieve kleur maar wel vooral erg natuurlijk! Zowel voor bleekscheten mensen met een lichtere huid zoals mij, als voor meer getinte dames is dit een ideale basiskleur. Hij valt namelijk heel goed op te bouwen en brengt ook gemakkelijk aan in die zin dat je niet ‘al snel te veel’ blush zal op hebben. In deze look trouwens een foto waar ik deze blush draag in combinatie met foundation e.d.

Ik ben echt heel enthousiast over deze nieuwe blush van Catrice (die tevens in de kleur 030 in mijn komende giveaway zal zitten!) en dat is te merken aan het feit dat ik hem soms vaker gebruik dan mijn MAC Gentle ;-).

De Illuminating Blush kost € 3,95 en is mijn inziens dus een kwalitatief goede budget blush!

 

Liefs,

Mjay.

 

 

6 gedachtes over “Review & Swatches – Catrice Illuminating Blush|I am nuts about you

  1. Pingback: Dagelijkse make-up routine + producten | Mjay's beautycupboard

  2. Pingback: Valentine’s Look! | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

