EOTD – Dinner date with Smashbox & W7

Voor een etentje met mijn vriend sta ik graag uuuuuuren voor de spiegel. Liefst een halve dag, als het even kan. Ik ben zowiezo graag bezig aan mijn ooglook maar voor een etentje met mijn vriend wil ik toch nog eens graag extra mijn best doen. Deze keer met de hulp van mijn W7 palette, in combinatie met dat van Smashbox. Ik ging voor een wat romantische look met net dat tikje meer, zwart! Kijk mee naar wat extra foto’s en de gebruikte kleuren.

voor

Ik heb een basis gecreëerd met de 6de kleur van de eerste kolom van het W7 palette. Dit is een taupe kleur met een roze ondertoon. Vervolgens heb ik een iets donkerdere kleur genomen uit het palette, kleur 4 van de tweede kolom. Deze heb ik over de tweede helft van mijn ooglid aangebracht. Om diepte te creëren heb ik twee donkere kleuren in mijn crease geblend, de 4de kleur van kolom zeven en de 5de kleur van kolom 5. Best vervelend dat de kleurtjes geen naam hebben, want zo klinkt het maar saai!

compodef

Ik schreef al eerder over het Smashbox palette en ik was jullie nog een leuk verschuldigd, dus bij deze! Ik heb blackout in mijn outer V gedaan en zachtjes geblend met de andere kleuren. Ook heb ik blackout onder mijn waterlijn gebruikt. Om iets meer glans toe te voegen heb ik een beetje van seafoam met mijn vinger aangebracht in het midden van mijn ooglid.

F4def

En last but not least heb ik met vloeibare eyeliner een dun lijntje heel dicht tegen mijn wimperrand aangebracht en wat naar buiten laten lopen. Afwerken met mascara en ik was klaar voor mijn dinner date!

F5def

Ohja mijn lipstick is deze van de Vampire tutorial.

Sloof jij je ook al eens graag uit voor speciale gelegenheden?

 

Liefs,

Mjay.

 

10 gedachtes over “EOTD – Dinner date with Smashbox & W7

  1. Vind het echt heel mooi gedaan! Dat Smashbox palette is blijkbaar een topper. En voor speciale gelegenheden moet ik echt een hele dag vrij maken om alles rond te krijgen, haha! Voor de uitreiking van de blog awards heb ik nu al een volledige dagplanning gemaakt vanaf vandaag tot en met 6 november. Wat kan ik zeggen: ik ben een planner 😀

  2. Pingback: Review & Swatches – Catrice Illuminating Blush|I am nuts about you | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

