Swatches in the mix – Kiko nagellak

Kiko is een merk dat ondertussen zeer bekend én gewild is bij menig beautybloggers. Toen mijn schoonzusje op citytrip naar Madrid vertrok had ik dan ook maar één goede raad: KIKO! En ja hoor, ook zij was verkocht en heeft daar goed ingeslagen. Het leek me dan ook leuk om een ‘in the mix’ te maken van haar gekochte Kiko nagellakjes. Sinds het swatchen heb ik mijn persoonlijke nagellak swatcher gevonden, haha 😉 Kijk mee voor een leuke kleurenmix van zomer en winter!

F110

Over het algemeen heb ik goede ervaringen met Kiko en ik heb er dan ook bewust gekozen om maar met één laagje te swatchen.

samenstelling

F01

289 Dark Flamingo Pink dekt perfect in 1 laagje en is een heerlijk fris roze kleurtje.

F19

238 Martha Red dekt ook perfect in 1 laagje. Het is een mooi, classy rood lakje dat bij ieder seizoen past.

F09

295 Cerulean Blue dekt niet perfect in 1 laagje. 2 laagjes zijn hier zowiezo mooier omdat de substantie wat meer waterig is dan de vorige twee. Deze kleur is niet zo klassiek en je moet er een beetje van houden.

F29

374 Pearly Chocolate Noir is zoals de naam zegt een diepbruin lakje met een mooie shimmer. Een echt herfstkleurtje dus! Pluspunt is dat ie ook in 1 laagje dekt, hoewel de shimmer meer naar voor komt als je 2 laagjes doet.

F37

275 Black (originele naam ;-)) dekt wel in 1 laagje, maar is niet mooi zoals je op de foto kan zien. Het is echt puur zwart zonder een shimmer of iets dergelijk erin. Met twee laagjes oogt ie wat ‘chiquer’.

Voor de prijs van € 3,90 blijft het toch altijd moeilijk om Kiko buiten te wandelen met maar 1 lakje! Ze lakken super fijn (Cerulean Blue in iets mindere mate) en hebben een houdbaarheid van toch wel 3 à 4 dagen zonder topcoat.

Zijn jullie ook fan van de Kiko lakjes?

 

Liefs,

Mjay.

8 gedachtes over “Swatches in the mix – Kiko nagellak

  1. Haha, ik wil ook een persoonlijke nagellak-swatcher! Ik heb ook een lakje van KIKO, en ben er ontzettend tevreden over. Voor die prijs zijn het de beste nagellakjes op de planeet. Pearly Chocolate Noir koop ik ook wanneer ik nog eens de KIKO bezoek!

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

