Personalitis #2 – Back to reality!

Terwijl voor iedereen de vakantie voorbij was, gingen mijn vriend en ik het laatste weekend van september toch nog een tripje doen met wat vrienden. Zoals jullie misschien al eerder hebben kunnen lezen ben ik een behoorlijke rollercoaster freak. Het is dan ook niet onlogisch dat wij maar liefst 3 dagen in 2 pretparken hebben doorgebracht (of erlebnispark zoals de Duitsers het zo mooi zeggen).

20140927_101244

We zijn 1 dag naar Tripsdrill geweest om vervolgens 2 dagen in Europa-park door te brengen. Beide parken bevinden zich in het Zwarte Woud, elk in een liefelijk dorpje op 150 km van elkaar. Hoe mooi de hotels van Europa-park ook zijn, wij hadden ervoor gekozen om met z’n allen een huisje te huren.

Onderstaande foto’s kunnen een wat betere impressie geven over hoe leuk ik het vond! Indien iemand trouwens een uitgebreid verslag wilt, let me know ;-)!

20140927_123116

20140928_110516

20140928_153014

20140929_113222

20140929_123824

20140929_173526

Helaas is het nu terug back to reality: herfstweertje, iedere dag werken, het sporten terug deftig oppikken en het meest geweldige, een hoop nieuwe artikelen schrijven voor Mjay’s Beautycupboard! Het schema van om de 2 dagen een artikel schrijven werkt voor mij het beste en dat ga ik ook zo aanhouden. Ook bestaat mijn blog over anderhalve maand een halfjaar en hier koppel ik graag een winactie aan! Ook wil ik vanaf dan graag beginnen aan mijn eigen hosting en lay-out in de hoop dat die toch tegen het einde van het jaar klaar is.

Ik zal dus zeker niet stil zitten de komende tijd so stay tuned voor reviews, looks, shoplogjes, tutorials en meer van die dingen!

 

Liefs,

Mjay.

2 gedachtes over “Personalitis #2 – Back to reality!

  1. Het ziet er daar heel plezant uit, maar helaas ben ik geen pretpark-mens. Een rollercoaster en ik zijn geen goeie combinatie en mijn maag heeft het ook niet graag ๐Ÿ˜‰ En veel succes met de verhuis naar een eigen hosting! Het worden een spannende tijd ๐Ÿ™‚

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

