Dubbel Review – Blush Max & More (Action)

Zoals jullie eerder konden zien had ik wat beautyspulletjes ingeslagen bij de Action. Waaronder 2 blushes! En voor € 0,99 testte ik ze met veel plezier uit 😉

FAM01

Ik heb de kleur Brown en Peach gekozen. Helaas kan ik jullie niet vertellen hoeveel andere kleuren er nog waren want ik kwam enkel deze twee tegen..

FAM03

Er staan niet echt ‘beloftes’ op dus ik wijk een beetje af van mijn typische reviews.

Ik moet zeggen dat ik de verpakking (voor minder dan 1 euro) echt leuk vind! Spiegeltje, borsteltje, compact, … In mijn ogen upgrade Max & More tegenwoordig toch meer en meer, zonder de prijzen de hoogte in te jagen!

FAM06Op de foto is links Brown en rechts Peach.

FAM10

Ik moet zeggen dat ik niet héél veel verschil zag in de winkel dus ik kon niet wachten om te swatchen! Ook bij de swatches is links Brown en rechts Peach.

FAM14

Wat. Een. Pigmentatie! De swatch is in gewoon daglicht aangebracht met slechts één laagje. Waarom de naamgevingen Brown en Peach zijn, is me niet zo duidelijk… Bij een peach kleur had ik meer een orange ondertoon verwacht maar dit is echt roze, and I like! Na veel op en neer wiebelen in het licht met mijn hand moet ik tot de constatie komen dat Brown iets donkerder van kleur is, met wat koraal erin, als jullie me snappen?

Verder heb ik geen foto’s van de blush op mijn gezicht omdat ik persoonlijk vond dat de bovenstaande foto veel meer zegt. Ik gebruik de 2 blushes regelmatig en ik moet vaststellen dat ze helaas niet de hele dag blijven zitten. In die zin dat de kleur toch al tegen de middag vervaagt is. Jammer wel maar dit kan je natuurlijk verhelpen door de blush mee te nemen in je handtas en regelmatig bij te schminken 😉

Eerlijk is eerlijk, voor 1 euro heb ik een hele goede algemene indruk van deze 2 blushes! Intussen heb ik een andere soort gekocht (ook een andere verpakking) die meer peachy is. Ook hier zal nog een review en swatches van volgen!

Hebben jullie al ooit een blush van de Action getest? Hoe bevalt het jullie?

 

Liefs,

Mjay.

 

 

 

2 gedachtes over “Dubbel Review – Blush Max & More (Action)

  1. Amai, ik moet eens naar de Action gaan! Iedereen vindt daar leuke dingen en ik ben er nog nooit geweest 🙂 De benaming kon beter, maar de kleuren vind ik heel mooi!

    • Waaaat? Nog nooit naar de Action geweest? Moet je echt een keertje doen! Bedoel, OPI nagellak voor 3 euro en zo van die toestanden 😀 Vind het alleen jammer dat de blush heel snel vervaagt.

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

