Quick Look # 1 – Festival Fever

Na de rubriek Quick Tip, introduceer ik graag de rubriek Quick Look! Het opzet is hetzelfde: een foto van in dit geval mijn ooglook en haar, getrokken met mijn gsm. Deze Quick Look zal echter niet op vaste data verschijnen omdat ik de looks graag wil laten afhangen van een event waar ik naartoe ga. In dat opzicht verschilt het dus ook met een EOTD 🙂

De eerste Quick Look is er eentje van Pukkelpop, een festival in België dat plaatsvond van 14 t.e.m. 16 augustus. We moesten in de voormiddag al vertrekken voor nog een hoop spullen te gaan halen en het feestje zou tot in de late (of vroege? ;-)) uurtjes duren.
20140813_122303

Ik ben gegaan voor een semi smokey look waarbij ik zachtblauw heb gebruikt in mijn buitenste ooghoek en in mijn crease. Dit heb ik geblend met een matte vanillekleur zodat de overloop wat minder hard was. Mijn wimperrand en waterlijn heb ik vervolgens aangezet met een donkere blauwe kleur. Afwerken met wimperkruller en mascara et voila!

De blush die je ziet is Gentle van MAC en verder heb ik mijn nieuwe CC van Rimmel op.

20140813_122327

En last but not least: de hairdo! Geïnspireerd op dit YouTube-filmpje. Enige verschil is dat ik mijn vlecht redelijk straks heb gelaten omdat ik nog heel wat uurtjes te gaan had 😉

Hopelijk vinden jullie dit een fijne rubriek én een fijne look. Ben steeds bereid een fototurial te maken van de look, indien gewenst! Laat maar weten bij de comments!

 

Liefs,

Mjay.

 

Een gedachte over “Quick Look # 1 – Festival Fever

  1. Pingback: Quick Look # 2 – Wet ‘n Wild Pride | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

