Shoplog(je) – LONDEN!

Ik ben terug van een heerlijke 3-daagse in Londen, een cadeau voor mijn vriend zijn verjaardag! Natuurlijk zijn we ook even Oxford Street en Bond Street gepasseerd en ik heb een aantal spulletjes geshopt.
Londen01

Het is véééél minder dan ik had verwacht (goede invloed van vriendlief I suppose en bovendien heb ik bewust ook geen wishlisht gemaakt omdat het zijn cadeau was, het was dus niet de bedoeling om er een shoptripje van te maken :-)). Dit heeft ook wel te maken met de hoeveelheid aan ‘WANT’-producten die je in Londen vindt en dit in combinatie met het veelvuldig lezen van beautyblogs. Ik heb ook bewust alleen naar producten gekeken die ze hier in België en/of Nederland niet hadden. Zoals Soap&Glory! Ik had totaal niet verwacht dat hun producten mij zo zouden aanspreken maar in de Boots heb ik dan toch een bewuste keuze gemaakt voor 2 dingen die ik heel veel gebruik: voetcrème (Heel Genius) en handcrème (Endless Glove). De verpakking doet me enorm denken aan Benefit, what I like! Ohja, ik had ook nog een antibacteriële handgel gekocht die ik perongeluk niet op de foto heb gezet omdat ie nog in mijn handtas zat.
Verder 2 lakjes van Barry M, al hadden er het van mij 20 mogen zijn, haha.

Mijn Prep+Prime van MAC was net op toen ik naar Londen vertrok dus heb ik bij Selfridges een nieuwe aangeschaft. Als ik hem overigens niet nodig had wou ik hem gewoon laten staan, dankzij het vreselijk onvriendelijk personeel van de MAC counter. Zo onvriendelijk zelfs dat ik weigerde naar de rest van de winkel te gaan kijken.

Nog iets wat ik écht nodig had was een nieuwe Eyeshadow Primer Potion van Urban Decay. Ik heb ooit een sample gehad bij een Book of Shadows palette en ik moest er altijd zo zuinig op zijn omdat ik schrik had dat ie op zou gaan. Het bleek echter geen simpele opdracht om deze vast te krijgen. Zo ben ik van de Boots naar Selfridges naar House Of Fraser gegaan om uiteindelijk naar Debenhams (?) gestuurd te worden.

Ohja, ook nog bij Boots te verkrijgen: Old Spice! Voor de dames onder jullie die ook een vriendlief hebben, een aanrader! Check de commercial van Old Spice. Geen van ons beiden wist dat Boots deze deo verkocht maar die konden we toch niet laten staan. De originele Old Spice ruikt een beetje naar de benaming zelf maar deze Wolfthorn is echt goddelijk, yum!

En last but not least zijn we -uiteraard- in de fantastische M&M’s World binnen geweest. We hebben beiden een tassenverslaving gecreëerd sinds we samenwonen waardoor we altijd een tas kopen als we ergens naartoe gaan. Deze 2 konden dus zeker niet ontbreken 🙂 En de zak kon ik niet laten liggen, haha.

Uiteindelijk zijn we nog naar Hamley’s (de speelgoedwinkel) geweest waar we een lamp van Transformers hebben gekocht en verder gelukkig niet over ons bankkrediet zijn gegaan want het scheelde niet veel! Als laatste mocht Victoria’s Secret niet ontbreken waar ik wanhopig op zoek was naar de Body Splashes maar ze niet vond ofzo? En als het de dingen waren die ik vast had maar 22 pond kostte, nee dat had ik er niet voor over dus heb ik gewoon ondergoed uitgezocht 😉

Tot dusver mijn echte mini shoplog, waarschijnlijk de kleinste die een beautyblogger ooit gemaakt heeft van Londen maar toch ben ik er ergens trots op haha.
Voor de geïnteresseerden onder jullie: een tripverslagje volgt zeker en vast nog want Londen heeft mijn (ons) hart toch wel veroverd!

Liefs,

Mjay.

2 gedachtes over “Shoplog(je) – LONDEN!

  1. Ah, ‘k ben blij dat het goed is meegevallen! Het MAC personeel in Selfridges is inderdaad niet zeer vriendelijk. Ze zouden daar grote kuis in het personeel moeten houden. En als ik nogmaals naar Londen ga, bezoek ik ook M&M’s World!

    • We hadden ook een beetje het gevoel dat we daar totaal niet welkom waren, vreselijk! M&M’s World is echt insane.. Een beetje zoals Hamley’s! En de Disney winkel 😀

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

