Shoplog(je) – Action

De Action… Tsjah wat kan ik zeggen? Ik heb een zwak voor deze cheap ass winkel. Alleen al omdat ze hun (beauty) assortiment steeds upgraden en soms zitten er toch wel budget pareltjes tussen!
Dus kijk mee naar deze toch wel zomerse shoplog 😉
H00021FIN

H00020FIN
De buit!

Een overzichtje:
– 2 fotolijstjes: ieder € 0.85
– Disney etui: € 0.79. Hier ga ik mijn nagelstickers, vijlen, schaartje, etc. doen. Kwestie van het wat samen te houden in één of ander über kinds girly dingetje.
– 2 juwelenhouders: ieder € 0.99 wat ik echt geen geld vind! Heb nu een grote houder maar deze is toch niet zo handig dus ik was blij dat ik deze 2 op de kop kon tikken!
– 2 nagelstickers sets: ieder € 0.69. Ik heb al eerder nagelstickers van de Action gehad en ze bevallen me wel goed. Bij het uitpakken merkte ik echter deze stickers toch wel wat dik zijn waardoor ik vrees dat ze niet de vorm van je nagel aannemen ofzo…
– 2 oogschaduwsticks: € 1.09. Hier ben ik eigenlijk razend benieuwd naar. Vooral omdat ik nog nooit een stick over een stick heb gebruikt. If you know what I mean 😉
– 2 blushers: ieder € 0.99 mét borsteltje! Oké, ze werken absoluut niet goed maar ik vraag me serieus af hoe ze het doen voor die prijs.
– 3 (!!) OPI-nagellakjes en 1 Maybelline nagellakje. Ieder € 1.79. Ja, dat lezen jullie goed! Ik werd zowaar insane toen ik dat zag! Het zijn weliswaar crackle nagellakjes en zelf ben ik hier niet zo’n fan van maar voor die prijs kon ik ze niet laten liggen!

H00022FIN
De drie OPI-nagellakjes.

H00023FIN

H00025

Tot zover mijn enthousiasme over het verkrijgen van OPI bij de Action haha 😉
Swatches van alles volgen!

Nog iemand die weet heeft van OPI-nagellakjes in de Action?

Liefs,

Mjay.

Een gedachte over “Shoplog(je) – Action

  1. Pingback: Dubbel Review – Blush Max & More (Action) | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

