Review – Rituals Flower Shower Indian Summer

Ik ben volop aan het genieten van de zomer en ik kan me dan ook moeilijk bedwingen om geen ultra zomerse beautyspulletjes te kopen. Daarom vandaag een review van de Flower Shower van Rituals!
H00020-fin

De douchegels van Rituals vind ik zowiezo heel fijn omwille van hun werking. Het product komt als een gel uit de bus en wordt vervolgens schuim van zodra het in aanmerking komt met water. En dat geeft een suuuuuper zacht resultaat, zalig!
H00021-fin

Rituals heeft zowiezo een aantal ‘vaste’ douchegels in hun assortiment zitten maar deze zomer zijn ze ook met een tijdelijke collectie gekomen: Indian Summer. In deze douchegel zitten de geuren ‘White Flower & Bergamot’ verwerkt.
De parfum beschrijving volgens Rituals:

De geur opent met sprankelende noten van groene thee en een verfrissend citrusakkoord, die vervolgens plaats maken voor een sensueel zacht boeket van frisse seringen, viooltjes en subtiele pioenroos gemengd met warme Arabische jasmijn. De compositie wordt afgerond met een romige basisnoot van houtachtige aroma’s als sandelhout en ceder die versmelten met de geur van witte muskus.

H00022-fin

En die beschrijving klopt ook echt volledig! Zelf ben ik gek op de geur van pioenrozen, citrus en jasmijn dus het is niet zo gek dat ik deze douchegel heel goed vind ruiken 🙂 Dit is echt een douchegel die heel de badkamer vult met pure zomer!
H00023-fin

Ik ben serieus fan van deze geur en denk eraan om toch ook andere producten van de lijn Indian Summer te kopen. Kwestie van door de winter te komen met een tikkeltje zomer 😉

Liefs,

Mjay.

Een gedachte over “Review – Rituals Flower Shower Indian Summer

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

