EOTD – A sparkle gold, a stripe green

Naar aanleiding van de foto’s van de nieuwe Miss Denim collectie van L’Oréal die momenteel in de winkels ligt, was ik toch wel benieuwd naar hun Super Liners.
De blauwe kleur vond ik iets te fel en zwart is nogal ‘standaard’ dus ging ik voor de groene kleur waar ik diezelfde dag nog een simpele ook mee heb gemaakt, kijk mee!

H00033-fin

Het is echt een snelle en simpele look die goed draagbaar is bij deze warme temperaturen, vind ik zelf.
H00028-fin

Ik heb gekozen voor een gouden shimmery oogschaduw zodat de groene eyeliner mooi uitkomt.
Het lijntje wat ik heb gemaakt is relatief dun met een wat scherpe wing naar buiten toe.

H00031-fin

Nu ik de foto’s zie had ik de oogschaduw iets meer naar boven willen blenden zodat mijn geheel ooglid bedekt was 🙂

H00034-fin

Hebben jullie reeds ervaringen met de Super Liners van de Miss Denim collectie? Ik ben fan!

Liefs,

Mjay.

Een gedachte over “EOTD – A sparkle gold, a stripe green

  1. Pingback: Quick Look # 1 – Festival Fever | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

