Tag – Get to know me!

Op http://www.jasmijncherubijn.be had ik een leuke tag gezien die ideaal is voor beginnende bloggers zoals mezelf! Een “get to know me-tag” die ik graag even wou overnemen zodat jullie toch ook wat meer over mij te weten komen πŸ˜‰

know me

– Geboortejaar:

I am a nineties kid!

– Hoe lang ben je?

1m68

– Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:

Ik ben niet moeilijk, ik weet gewoon wat ik wil! πŸ™‚

– Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?

Nooooo! Opstaan!

do-you-know-that-awesome-moment

– Waar ben je op dit moment?

Achter mijn bureau, thuis.

– Single/Relatie?

Happy relatie!

– Guy/Girl Crush?

Meeh… Moeilijk! Waarschijnlijk ook omdat ik een sucker ben in het onthouden van namen maar ik zou gaan voor Channing Tatum!

– Wat zou je op dit moment graag willen?

Een shopke doen!

– Wat is je doel in het leven?

Doen wat ik graag doe.

– Waar ben je bang voor?

Spinnen en dingen waar ik geen vat op heb.

– Heb je je rijbewijs?

Jazeker!

– Nagellak of lippenstift?

Nagellak, zonder twijfel! Ik vind het altijd zo zonde dat lippenstift zo snel afgaat (na drinken, eten, etc.). Terwijl nagellak 3 dagen lang blijft zitten! πŸ˜‰

nail

– Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

Zomer!

– Wil je ooit gaan trouwen?

Heel erg graag met vriendlief πŸ™‚

– Ben je een health freak?

Een freak absoluut niet. Ik ben een sucker voor ongezonde tussendoortjes. Aan sport doe ik echter wel Γ©n graag!

– Wat voor kleur haar en lengte heb je?

Mahonie-achtige kleur, tot net over mijn schouders.

– Welke kleding of make-up item wil je op dit moment heel graag?

Ik ben héél benieuwd naar de vernieuwde Catrice-lijn die in augustus uit komt!

– Heb je tattoos?

Ja, eentje. Op mijn onderrug πŸ™‚

– Heb je piercings?

Een traditioneel gaatje in ieder oor.

– Draag je een bril?

Occasioneel… Zou iedere dag, ieder moment een bril moeten opzetten maar ik doe het enkel tijdens het autorijden omdat ik veel te weinig zie zonder (ben bijziend). Verder heb ik er niet echt last van wanneer ik em niet op zet.

– Wat is je perfecte pizza?

Hawai, lekker saai haha!

– Favoriete eten/drinken?

BBQ! Graag met iets zoet erbij zoals spare ribs met honing, yum!

– Wat is het laatste dat je kocht?

Eten om te koken πŸ™‚

– Wat is je favoriete parfum?

Ange ou Demon van Givenchy. Ik vind heel moeilijk parfum in die zin dat alles nogal snel ‘verzuurt’ bij me.. Heel zoete parfums gaan dus echt stinken! Maar met Givenchy ben ik heel goed. Verder heb ik ook wel graag Armani en Hugo Boss.

parfum

– Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?

In de trein naar het werk zitten.

– Favoriete ijsje?

Passievrucht, nom!

– Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op?

Mega hevige slaper maar ik zal nooit tot na 11 uur slapen ofzo (tenzij ik echt tot in de vroege uurtjes ben opgebleven natuurlijk).

– Ben je een ochtend of avondpersoon?

Avondpersoon als ik een goede nachtrust heb gehad de avond voordien πŸ™‚

– Ben je geordend of rommelig?

Geordend rommelig? πŸ˜€ Heb soms wel echte opruimaanvallen.

– Wat wil je op dit moment graag zien?

Seizoen 2 van Chicago Fire!

ChicagoFire_UPF2012_P

– Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?

Beetje klassiek: ik hoop getrouwd te zijn met vriendlief en een huisje gekocht te hebben. Verder hoop ik een opleiding visagie te hebben voltooid en in mijn vrije tijd bruidjes op te maken πŸ™‚ Ook wil ik ooit als vrijwilliger in een dierenasiel gaan werken!

– Wie mis je op dit moment?

Niet echt iemand…

– Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?

Mijn wimpers! In die mate dat het een lichaamsdeel is πŸ˜€

– Heb je een accent?

Vreselijk (Belgisch) Limburgs! Hoewel ik niet geboren en getogen ben in Limburg πŸ™‚ Maar ik woon hier nu toch al 20 jaar dus mijn accent is niet geheel onlogisch.

– Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?

Ik werk fulltime en na mijn werk en in het weekend spendeer ik graag tijd met vriendlief, onze ouders, bloggen en sporten!

Dat was het voor vandaag!

Hopelijk vonden jullie het een beetje boeiend om te lezen en neem de tag gerust over!

 

Liefs,

 
Mjay.

8 gedachtes over “Tag – Get to know me!

  1. Leuk dat je de tag ook gedaan hebt! Nog een trein-pendelaar zie ik πŸ™‚ Op twitter zit ik constant te klagen over de NMBS en occasioneel krijg ik respons, haha! Hopelijk gaat het op jouw lijn beter. En bedankt om me te vermelden πŸ™‚

      • Oew, Brussel vind ik een vreselijke lijn! Tijdens spitsuur altijd stampvol en nooit op tijd.
        Vorige maand reed mijn trein gewoon de verkeerde richting uit en de conducteur zei niets. Dat was fijn πŸ™‚

      • Inderdaad! Maar de zomervakantie heeft toch wel heel wat frustraties bij me weggenomen, gelukkig.
        WAT? De verkeerde richting? Hopelijk ben je toen nog op een deftig uur thuis gekomen :-D!

      • Het was toen ik richting mijn werk ging πŸ™‚ Uiteraard was ik veel te laat, en een verontschuldiging kon er weer niet van af. Uiteindelijk heeft een mede-passagier gereageerd op mijn twitter-klaagzang, en wist ik ongeveer wat er gebeurde. En zo heb ik drie uren over een traject van een halfuur gedaan, haha.

      • Gelukkig niet op weg naar huis dan, van worst case scenario gesproken πŸ˜› Ik ben altijd bang dat iemand tegen mij in slaap valt… Je kent ze wel, de bobble heads die hun hoofd alle kanten laten opzwieren terwijl ze in slaap vallen πŸ™‚ Momenteel een snurker tegenover me en securail die komt binnenvallen! De NMBS.. Altijd een beetje reizen πŸ˜‰

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

