Review – Nivea After Sun Lotion – Onder de douche

Zo, ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik verbrand met deze temperaturen toch wel heel snel! Ik smeer mij wel in wanneer ik hier thuis vertrek maar eens op een locatie aangekomen smeer ik me niet opnieuw terug in. Niet goed, ik weet het! Gezien mijn bleek huidje word ik niet rood om daarna mooi bruin te worden, wél om kei hard te gaan vervellen… En ik doe er dan ook al jaren alles aan om dat te voorkomen! Toen ik zag dat Nivea een after sun voor onder de douche had was ik toch geïnteresseerd en nam ik deze mee in het Kruidvat.

H00026_FIN

De belofte

Nivea belooft een fris en gehydrateerd huidgevoel (?) zodra je uit de douche komt. Een klassieke body of after sun milk aanbrengen is niet meer nodig.

Here we go!

H00029_FIN

De feiten

Dit is hoe de lotion uit de tube komt. Een echte lotion eigenlijk, niet meer, niet minder.

H00030_FIN

En ik kan jullie vertellen… You gotta love cucumber! Nee echt, de komkommergeur is me bij het inwrijven iets té aanwezig (ik vind het leuker om een badkamer binnen te wandelen die naar… vanille ofzo ruikt). Van zodra de lotion in contact komt met water wordt het een soort van body milk, heel aangenaam!

H00034_FIN

Het voelt op dat moment toch ook een beetje als verwennerij aan omdat het zo lekker zacht is! Ik heb overigens niet ondervonden dat de douche glad wordt.

En last but not least mezelf nog even afdrogen waarna dit het resultaat was:

H00036_FIN

Ik weet niet of het voor jullie even goed overkomt als voor mij maar mijn huid was onwijs zacht, wauw! Een body butter is er niets tegen! En gelukkig voor mij hing er geen komkommergeurtje na het afdrogen 😉

De conclusie

Nog nooit zo enthousiast geweest over een after sun! Nivea scoort voor mij echt met dit product, omdat het ook gewoon waar is wat er op de verpakking staat. Ik was afgekoeld, het gaat de roodheid tegen, voorkomt dat je gaat vervellen én maakt je huid heerlijk zacht! Dat is zelfs meer dan op de verpakking staat 🙂

Verbranden jullie ook zo snel? Hebben jullie nog after sun aanraders? Let me know!

 

Liefs,

MJay.

4 gedachtes over “Review – Nivea After Sun Lotion – Onder de douche

  1. Oew, klinkt heel goed! Ik verbrand eigenlijk nooit, maar vind het wel belangrijk om mijn huid goed te hydrateren. En met komkommer heb ik niet echt een probleem, dus deze zal ik proberen!

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

