Review – NYC Big Bold Bronzing Powder

Bronzer… Ik heb er nooit veel mee gehad. Voornamelijk omdat ik een heel bleke huid heb en het snel too much is of ik eruit zie als een glitterbal.
Er is echter 1 bronzer die ik sinds mijn 12de stiekem uit mama’s make-uptas nam maar dat is dus zo-even meer dan 10 jaar (!!) geleden (niet dat ik er toen mee buiten kwam). Het was er eentje van Mylène. In aaaaal die jaren en naarmate ik ouder werd heb ik nooit een andere bronzer gekocht/geprobeerd.

Time for a change, kijk mee!
H00141_FIN

Hij was groot, hij was goedkoop (minder dan € 3!) en hij leek geen glitters te hebben. Aaaand she scores! Hoopte ik 😉
H00139_FIN

H00143_FIN

De verpakking vind ik écht fijn! Ik oordeel hier vaak niet over omdat dat niet zo belangrijk voor me is. Maar deze bronzer is echt BIG BOLD zoals de naam het beschrijft!
H00162_FIN

Ik heb em in de kleur 601 ManhaTan gekocht, wat volgens mij de lichtste kleur is. Helaas weet ik niet hoeveel kleuren er in deze bronzer zijn (ik zoek dit gewoonlijk na mijn aankoop op via de betreffende website) omdat deze bronzer niet meer tussen het assortiment op de NYC-website staat.
Bij het openen thuis zag ik toch een paar verdwaalde glittertjes dus ik vreesde een beetje voor het welbekende disco-effect.
H00153_FIN

Hier boven zie je een swatch op mijn vinger, met 1 keertje vegen. Geen glitters te bespeuren, wel een soort van metallic kleur. Vond het (als bronzer noob) toch wel wat bijzonder!
H00157_FIN

Gezien de hoeveelheid kleur die er reeds afkomt na 1 keer wist ik dat ik een tikkie voorzichtig moest zijn bij het aanbrengen.
Het mooiste effect op mijn huid is het aanbrengen via de bekende 8-vorm. Dus onder mijn jukbeenderen, op mijn slapen, neusbrug, kin en bij mijn haarlijn.
Hier zien jullie links niets op mijn huid, dus ook geen primer, foundation of iets dergelijk. En rechts de Big Bold Bronzer:
ZONDER_MET

En jawel, ik ben fan! Hij geeft een gezonde sunkissed touch die heel gemakkelijk is om aan te brengen zonder glitters of vlekken.
Wie weet heeft dit tot gevolg dat ik toch eens vaker een bronzer ga bekijken/kopen/swatchen? 😉

Gebruiken jullie bronzer? Wat is jullie favoriet?

Liefs,

Mjay.

3 gedachtes over “Review – NYC Big Bold Bronzing Powder

  1. Vroeger gebruikte ik ook nooit bronzer, maar omdat ik zo’n bleke huid heb kan ik het vooral ik de zomer wel gebruiken. Ik shape m’n gezicht ermee en heel af en toe doe ik het ook wat op m’n lichaam zodat ik er toch nog een beetje sunkissed uitzie 🙂 Ik vind die van Benefit en Gosh heel goed!

  2. Pingback: Recap 2014 Beauty & Blog | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

