Review – L’Oréal Infaillible Gel Lacquer – Keep Magenta

Ik weet niet goed of ik de hype heb gemist omtrent de Infaillible nagellakjes van L’Oréal maar toen ze zo slordig in een Kruidvat bakje lagen met de vermelding 2 voor € 18,00 wekten ze toch wel mijn interesse. Ik had ze namelijk nog nooit eerder gezien! Er stond werkelijk niets van uitleg op maar toch was ik nieuwsgierig naar de Step 1 en Step 2 😉
H00113_FIN

Er was gigantisch veel keuze in kleur (na een kijkje op de website van L’Oréal blijken het er 14 te zijn) en na even twijfelen ben ik voor 10 Keep Magenta gegaan.
H00110_FIN

Nu moeten jullie wel even weten dat ik recent ben gestopt met nagelbijten omdat ik héél erg hard mijn best wil doen om een wekelijkse Nail Of The Day voor jullie te maken (wat moet ik anders met die 100+ nagellakjes in mijn stash ;-)).
Terug over naar de Infaillible Gel Lacquer!

De belofte
Volgens de website: De eerste nagellak die een UV manicure verslaat. Gelglans blijft 12 dagen mooi. Nagels die durven: een onvergelijkelijk intense glans en kleur. Een nieuwe generatie lak die een UV manicure verslaat. Resultaat: intense kleur, lange houdbaarheid, gebombeerd effect en spiegelglans. Het extra? Geen UV lamp en gemakkelijk te verwijderen!

Losstaand van de vreemde vertaling op hun website was ik zéér benieuwd!

De feiten
Ik kan jullie zeggen dat het borsteltje en de substantie van de nagellak super fijn werkt! Geen strepen, onmiddellijke dekking van de eerste keer. Echt fijn!
H00124_FIN

Op bovenstaande foto komt de kleur heel goed overeen met de werkelijkheid. Het is toch wel zoals L’Oréal zelf beloofd: intense glans én kleur!
Wat betreft de houdbaarheid ben ik nu drie dagen verder:
H00163_FIN

En zoals jullie zien begint het randje van mijn nagel een beetje te chippen. Ik heb er echter ook al mee gepoetst en ik merk toch aan alle lakjes dat de randjes dan niet heel mooi blijven. Wat dus betreft de lange houdbaarheid en het gemakkelijk verwijderen kan ik jullie nog geen feedback geven maar dat komt er zeker!

De conclusie
Wat mij betreft scoort L’Oréal met deze lakjes. Ik vind de glans echt heel mooi en de kleur is lekker fel.
Het is een aanrader maar ik vind dat dat ook wel mag voor € 11,99!

Hebben jullie reeds een Infaillible lakje? Of kennen jullie misschien een ander (goedkoper) merk met een vergelijkbaar effect?

Liefs,

Mjay.

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

