New in – Heels & Shoes

Met de start van de solden heb ik onverwacht twee prachtige schoenen gevonden én gekocht!

Ik begin met de enkellaarsjes die ik gekocht heb. In feite heeft mijn vriend ze zelfs aangeduid! Zelf zou ik niet echt onmiddellijk naar deze laarsjes grijpen maar toen ik ze aan had was ik verkocht!
G00043_FIN

Ze zijn van het merk Mezura en er zat 20% korting op waardoor ik er € 80 voor betaald heb.
G00029_FIN
G00034_FIN

Hierboven draag ik ze onder een simpel zwart kleedje wat perfect gaat met 20°C. In de winter zijn ze natuurlijk heel draagbaar met een skinny jeans.
De combi tussen het stoere van een enkellaars met het “liefelijke” van de bloemetjes vind ik heel geslaagd!
G00031_FIN
G00045_FIN
G00031_FIN

En het tweede paar is dan weer iets heel anders!
G00077_FIN

Mooie high heels van Nero Giardini in een nude kleurtje.
G00078_FIN

Ook deze heb ik gekocht met 20% en ze kosten uiteindelijk € 112. Persoonlijk vind ik het best veel geld maar ze zaten ZO goed! En ze zijn ook heel draagbaar qua kleur, dus ik kon ze niet laten staan.
G00079_FIN
G00073_FIN

Dergelijke heels vind ik overigens heel mooi staan bij een boyfriend jeans, die helaas in de was lag…
G00059_FIN
G00057_FIN
G00049_FIN

Twee paar schoenen rijker en een blogpost verder ben ik nog steeds een zeer gelukkige vrouw met mijn aankoopjes!

Liefs,

Mjay.

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

