Review – MUA Ever After Matte Palette

Ik was zoooo enthousiast over het MUA Undressed palette, dat ik besloten had om er nog eentje te bestellen. Deze keer eentje met enkel matte kleuren omdat die niet zo voltallig aanwezig zijn in mijn stash.
G00020_FIN

Maar helaas, mijn enthousiasme slinkte snel!
G00028_FIN

De buitenkant ziet er echter top uit, mét leuke namen voor de verschillende kleurtjes.
G00026_FIN

Maar de swatches… Neen. Niet wat ik verwachtte. Jullie zullen zien (of net niet…) wat ik bedoel.
De bovenste vijf kleuren, buiten in de schaduw:
G00032_FIN

Bijna niets te zien dus!
Dan maar binnen:
G00034_FIN

Helaas… Unwrap en Tafette (kleur 1 en 4) zie je amper op de foto, noch in real life.
Heb daarna een poging gedaan om jullie toch iéts betere swatches te bezorgen met een primer (ik swatch altijd zonder). Maar zelfs dat hielp niet.

Dan maar over naar de tweede rij.
In de schaduw:
G00038_FIN

In de zon:
G00036_FIN

En tenslotte binnen:
G00035_FIN

Wel ja… Logisch dat donkere kleuren een betere pigmentatie hebben maar toch. Ze werken ook niet fijn, alsof de kleur van mijn arm ging afvallen ofzo. Ik weet het niet.
Heb tot nog toe ook geen ooglook met ze geprobeerd.

Misschien had ik gewoon te hoge verwachtingen door mijn andere MUA palette, ofwel zijn matte kleuren altijd zo.
Het palette komt overigens van de webshop van MUA zelf en kostte € 5 (omgerekend, zonder verzendkosten). Dus voor dat geld mag ik eigenlijk niet klagen, I know!

Hebben jullie ervaringen met andere matte palettes met betere pigmentatie? Let me know!

Liefs,

Mjay.

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

