Review – W7 Paintbox & Pumpkin Pie

Zoals ik eerder vertelde heb ik een bestelling geplaatst bij http://www.makeupmusthaves.nl en bij deze volgt er een review van zowel de producten als de shop!

De website werkt heel overzichtelijk en als je naar iets specifiek op zoek bent zal je dat zeker vinden.
Even de positieve puntjes op een rijtje:
– Lage verzendkosten: € 2,95 naar Nederland en € 7,95 naar België
– Snelle verzending: op vrijdagavond besteld, zondagmiddag verzonden en op woensdag aangekregen
– Professionele website: ik vind het altijd fijn om een webshop te bezoeken die duidelijk en overzichtelijk is, dat was hier zeker het geval!
– Persoonlijke touch: bij het openen van mijn pakje zat er een leuk bedankkaartje bij met een kortingscode. Die korting is mooi meegenomen maar het is zeker leuk om een bedankje te krijgen!
– Stevige verpakking: een bubbeltjesenveloppe en het palette zelf was ook nog verpakt met de zogenoemde “nopjesplastiek” 🙂

Wat voor mij misschien ontbreekt is de statusupdate na het verzenden. Dit blijft nl. op “verzonden” staan en je krijgt ook niet echt een bevestiging per mail. Dit is echter wel zo bij het plaatsen van je bestelling, de betaling en de verzending. Misschien is dit wel het geval voor de Nederlandse dames onder ons!

D00020

Eerst even de lipstick in de kleur Pumpkin Pie
D00022

Het is een eerder een roze kleur met een mooie shimmer erin. Hieronder zie je een swatch op mijn hand in gewoon daglicht.
D00025

Op mijn lippen heeft dit het volgende effect (boven zonder iets, onder swatch):
D00028

D00029

De foto met swatch is getrokken in vol zonlicht omdat dit de lipstick het beste weergeeft. Wat mij betreft kan deze zeker gecombineerd worden met een zwaardere ooglook omdat het toch wel aanleunt tegen mijn eigen natuurlijke lipkleur maar het valt zeker op dat je lipstick op hebt! En een héél leuk detail: de lipstick ruikt naar kersjes! Heerlijk zoet. Na een paar uur gaat de kleur vooral op je lippen zelf weg waardoor je een gekleurde liplijn overhoudt.

Dan nu over naar de Paintbox.
D00031

D00032

Als je de palette opendoet zit er een folie’tje tussen, ter bescherming van de oogschaduw.
E00020

En moest je het niet weten, er zit een oogshaduwapplicator bij! 😉
D00033

Het swatchen ging me niet zo goed af. Ik kreeg ze nl. niet allemaal even goed op de foto en de zon was daarenboven ook net aan het onder gaan.
Here we go!

RIJ 1 in avondzonlicht:
G00021_FIN1

RIJ 1 in natuurlijk licht, zonder flits:
G00026_FIN1

RIJ 2 in avondzonlicht:
G00028_FIN2

RIJ 2 in natuurlijk licht, zonder flits:
G00031_FIN2

RIJ 3 in avondzonlicht:
G00033_FIN3

RIJ 3 in natuurlijk licht, zonder flits:
G00037_FIN3

RIJ 4 in avondzonlicht:
G00038_FIN4

RIJ 5 in natuurlijk licht, zonder flits:
G00046_FIN5

RIJ 6 in natuurlijk licht, zonder flits:
G00052_FIN6

RIJ 7 in natuurlijk licht, zonder flits:
G00061_FIN7

Omdat sommige kleuren niet heel goed overkomen op deze foto’s (vooral de licht en nude kleuren), heb ik enkelen ook even per kolom gefotografeerd in daglicht. Dit zijn dus de verticale lijnen!

KOLOM 2:
D00041

KOLOM 3:
D00043

KOLOM 4:
D00052

KOLOM 11:
D00065

Zoals jullie zien is het een heel gevarieerd kleurenpalette met vooral de nadruk op nude, brons, koper, bruin, blauw en groen. Rode, paarse of heel grijze tinten zijn dus niet echt terug te vinden in dit palette. Maar wat mij betreft hoeft dat ook niet! Er vallen zéér mooie ooglooks te maken met dit palette, ik ben dan ook héél enthousiast voor de prijs van € 13,99. Dat is € 0,18 per kleurtje!

Het enige minpuntje wat ik er toch bij moet vertellen is dat sommige kleuren redelijk veel “brokkelen”. Ik heb bij veel swatches even over mijn arm moeten blazen omdat er anders echte stukken tussen zaten…
Verder hoor je me niet klagen!

In de toekomst ga ik zeker nog producten van W7 bestellen, ook via de webshop van Make-up Musthaves!

Liefs,

Mjay.

3 gedachtes over “Review – W7 Paintbox & Pumpkin Pie

  1. Pingback: Fototorial – HALLOWEEN Vampire Look | Mjay's beautycupboard

  2. Pingback: EOTD – Dinner date with Smashbox & W7 | Mjay's beautycupboard

  3. Pingback: Review – Makeup Revolution Flawless & Eyes Like Angels 32 – palette | Mjay's beautycupboard

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

