EOTD – Appelblauwzeegroen

De zomer is en blijft voor mij het ultieme moment om frisse kleurtjes op mijn ogen te dragen. Afgelopen weekend was het tijd voor een touch “appelblauwzeegroen”.
D000201

Op mijn geheel ooglid heb ik een standaard shimmery nude kleurtje (verkrijgbaar bij zowat alle merken) en het appelblauwzeegroene is nog van een oud palette van Essence: Eye love to travel. Volgens mij zit er nu een soort gelijke kleur in het All about paradise palette.

D000241

Mascara is per toeval ook van Essence: Lashmania Reloaded. Hij bevalt me echt serieus goed, aanradertje!

D000251

Denk dat ik deze look wel vaker ga gebruiken in de zomer!
Nemen jullie in deze zomermaanden ook wat sneller een fris kleurtje?

Liefs,

Mjay.

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

