Tag – Most Worn Things

Op http://www.madamlotte.nl zag ik een leuke tag, namelijk een tag met 10 dingen die je het meest gebruikt.
Een tag heb ik altijd een manier gevonden om de persoon achter de blog beter te leren kennen en deze is beauty/fashion gerelateerd dus heb ik hem even overgenomen!

Jammer genoeg is het ook een tag die ik alle eer aan doe met mijn gekozen items. Je ziet serieus dat ik deze 10 dingen gebruik. Vaak. Net niet iedere dag. Er zit net geen gat in het meest gedragen kledingstuk 😉 De foto’s zijn er dus ook naar, verwacht je niet aan nieuwe fancy producten!

1. Meest gedragen nagellak
Ik moet jullie teleurstellen. Het is niet één of ander vrolijk kleurtje. Neen, het is een saaie basecoat. Maar ik ben er wel gek op!
1Nagellak

Het is een basecoat voor sterkere nagels van Rimmel. Reden waarom ik enkel en alleen deze basecoat gebruik is omdat ie gigantisch snel droogt! En ik kan er ook niets negatief over bedenken, dus ga ik niet op zoek naar een andere (is te merken aan de hoeveelheid in het flesje, haha).

2. Meest gebruikte haarproduct
Mijn eerste reactie zou zijn ‘shampoo’. Maar ik wissel te veel van shampoo dus heb ik gekozen voor het product dat altijd in mijn haar gaat na het wassen: Volume Blow Dry Lotion van John Frieda.
2Haarprod

Heel fijn product dat zijn beloftes waarmaakt. Het maakt mijn haarroots wat stugger waardoor ik er echt volume in kan zetten.

3. Meest gedragen tas
Moet je dat nog vragen? Na mijn Michael Kors verhaal? 😉
3Tas

Hij staat steevast iedere ochtend klaar!

4. Meest gedragen schoenen
Nu het zomer wordt/is, vind ik dit een moeilijke… Ik neig namelijk nogal snel naar sandalen of mijn All Stars maar onderstaande pumps komen toch ook 4 keer per week buiten.
4Schoenen

Het spijt me zeer, maar ik weet niet van welk merk ze zijn. Ik heb ze gekregen van mama, zomaar. Omdat ze ze zo prachtig vond bij me (niet dat ik erbij was toen ze deze kocht, maar ze weet verdomd goed mijn smaak!).
Ze lopen als wolkjes en ik kan ze dus ook echt de hele dag aanhouden!
4Schoenen1

5. Meest gedragen accessoire
Zonder twijfel mijn horloge in combinatie met een armbandje dat ik ooit van vriendlief heb gekregen als souvenir maar dat er intussen wel héél erg gedragen uitziet!
5Acc

De horloge is van het merk Oozoo dat de laatste tijd meer en meer verschijnt. Het bandje is van leer en ik voel vaak niet eens dat ik een horloge om heb.

6. Meest gedragen kledingstuk
Behalve mijn horloge ziet dit meest gedragen item er het beste uit denk ik. Hoe lang dat nog gaat duren weet ik niet want ik zou het serieus iedere dag kunnen aandoen!
6Kleding

Het is een broek van de Primark in een soort van zijden stofje waardoor ie heel luchtig is. Vanonder zit ie vast rond mijn enkels met een elastiek. Absolute favoriet!

7. Meest gedragen foundation
Oh boy ik schaamde me om dit flesje nog op foto te zetten. Maar het is nu eenmaal mijn meest gedragen foundation.
7Foundation

Het is de Healthy Mix foundation van Bourjois in de kleur N°52 Vanille. Heb reeds menig wat andere foundations geprobeerd en ik blijf altijd terug naar deze grijpen. Intussen trouwens mijn tweede flesje (oops).

8. Meest gedragen blush/bronzer
Lang leve MAC blushes die nooooit opgeraken!
8Blush

Dit is de kleur Gentle. Mooi roze met een fijne gouden shimmer erin. Even een lelijk belichte foto genomen zodat je dit kan zien.
8Blush1

9. Meest gedragen lipproduct
Eindelijk een verpakking die er nog ietwat deftig uitziet.
9Lip

Dit is een lipstick van Mylène in kleur 45 (klinkt ook niet echt spannend). Afhankelijk van het licht waarin je hem bekijkt is ie koraalrood/orange.
9Lip1

Ik breng de lipstick altijd aan met een penseeltje maar helaas gaat dat ten koste van het uitzicht 😉

9Lip2

Ik vond de kleur in het begin heel heftig maar op mijn lippen vind ik dat reuze goed meevallen. Vandaar even een swatchje erbij.
9Lip3
Mijn lippen zonder iets. Oh. Jawel. Met een wondje. -_-

9Lip4

En mijn lippen met kleurtje 45!

10. Meest gedragen mascara
Als hij niet bijna op was deed ik hem iedere dag op: de Super Curl Curling Mascara van Urban Decay.
Geen woorden nodig. Doet gewoon wat ie moet (van mij)!
10Mascara

10Mascara1

En een swatch:
10Mascara2

En dat was het wat betreft deze tag! Wie deze graag over wilt nemen, het staat je vrij!

Liefs,

Mjay.

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

