EOTD – A touch of Green

Als beautylover hou ik er natuurlijk van om mezelf op te maken. Helaas heb ik ’s ochtends door de week niet genoeg tijd om een mooie ooglook te maken. Maar in het weekend of ’s avonds, als ik ergens naartoe ga, laat ik me graag gaan!

DPP_0011

Bovenstaande look is gemaakt met het Eyeshadow Trio van Bourjois in de kleur 08 vert trendy.

DPP_0002

Met zo een trio maak ik graag de ‘standaard’ look waarbij ik de lichtste kleur in mijn binnenste ooghoek aanbreng, vervolgens de middelste kleur over mijn geheel bewegend ooglid en de donkerste kleur in mijn crease. Ik heb er bewust niet voor gekozen om de kleuren te blenden maar wel aan te zetten met een groene eyeliner.

DPP_0014

Deze eyeliner heb ik vervolgens ook op mijn onderste waterlijn aangebracht zodat het één geheel vormde.

DPP_0013

De twee bovenste foto’s zijn in avond zonlicht genomen zonder flits, de twee onderste zijn binnenshuis genomen met flits.

Is dit trouwens een look waarmee jullie zouden gaan werken of naar school zouden gaan? Of toch eerder een avondlook? Ik lees het graag!

Liefs,

Mjay.

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

