Swatches – MUA Undressed Eyeshadow Palette

Zoals eerder vermeld heb ik het Undressed palette van MUA onlangs gekocht én zoals beloofd: swatches!
Ik was toch wel heel nieuwsgierig naar het palette omdat al even de ronde gaat dat het een dupe is van het Naked II palette van Urban Decay.

DPP_0002
Qua namen voor de kleurtjes zijn ze niet heel erg origineel geweest dus ik swatch ze met naam zoals ze op de achterkant vermeld staan.
DPP_0003
DPP_0004
DPP_0006

van links naar rechts
DPP_0009
Shade 1: een beetje moeilijk te zien op de gemaakte swatch (kreeg hem echt niet goed op foto) maar het is een lichte roze kleur met toch wel wat shimmer in. Heb intussen ondervonden dat dit een heel fijne kleur is voor onder je wenkbrauwbot!
Shade 2: een oud roze kleur met wat meer shimmer.
Shade 3: een neutrale, lichte bruine kleur.

DPP_0010
Shade 4: shimmer koper.
Shade 5: ook een neutraal bruin kleurtje maar iets donkerder dan shade 3.
Shade 6: prachtig goud!

DPP_0011
Shade 7: mogelijk nog meer goud dan shade 6.
Shade 8: donkerbruin met een mooie gouden shimmer erin.
Shade 9: een koper rode kleur.

DPP_0012
Shade 10: bruin met een ‘gewone’ shimmer (dus niet met dat extra goud van shade 8)
Shade 11: zwart met groene shimmer.
Shade 12: mooi staal blauw grijs!

DPP_0007

Wat mij betreft een zéér mooi palette dat absoluut niet moet onder doen voor het Naked 2 palette. Helaas heb ik deze niet in mijn bezit maar moesten jullie dat wel hebben, laat me zeker in de comments of het de vergelijking waard is!
Een look volgt ook nog!

Liefs,

Mjay.

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

