Shoplog – Mango, MUA, Newlook, …

Na dagje ‘op pad’ te zijn bleek ik bij thuiskomst toch wel genoeg spulletjes gekocht te hebben om een shoplog(je) neer te zetten! Met zowel beauty als fashion van Kruidvat, Mango, New Look en Bijou Brigitte.

Ik ben eindelijk voor het eerst MUA tegengekomen in het Kruidvat dus daar heb ik wat items meegenomen. Om te beginnen iets waarvan ik waarschijnlijk een haat-liefdeverhouding mee ga krijgen: Fluffy Puff (€ 3,49).
DPP_0032
Geen idee hoe ik het moet gebruiken (nog niet in detail gelezen) maar dat lezen jullie waarschijnlijk binnenkort!

Deze 3 in 1 extreme countour liner is ook van MUA, de kleur is gewoon zwart (€ 3,99).
DPP_0025
En als laatste kon natuurlijk een palette niet ontbreken! Dit is het Undressed palette (€ 5,99).
DPP_0028
Reviews of looks van bovenstaande items volgen later!

Verder heb ik ook nog wat juweeltjes gekocht.
In het Kruidvat vond ik deze leuke magnetische armband (€ 3,99).
DPP_0014
DPP_0016
Hij is lekker zomers en zorgt voor wat arm candy!

Bij Bijou Brigitte heb ik me aan iets gewaagd wat ik nog nooit eerder kocht: ear cuffs!
Ik had eerst deze super opvallende brons/roze vast.
DPP_0017
DPP_0019
DPP_0020
Tot mijn verbazing deed ie helemaal geen pijn (ik dacht dat hij echt zou ‘pitsen’). Je voelt em daarentegen wel goed zitten maar dat stoort me niet. Deze was € 8,95.

Na wat verder kijken vond ik ook deze met het mooie uiltje:
DPP_0024
DPP_0023
Hij is wat minder opvallend maar daarom niet minder mooi! Hij is echter niet zo makkelijk aan te brengen als de andere ear cuff omdat het niet met een slotje werkt. Je moet het dus echt een beetje rond je oor knijpen, zeg maar. Deze was € 4,95.

En last but not least kreeg ik bij de New Look deze statement ketting van mama cadeau! Ook deze is heel zomers maar de kleuren kwam beter uit als ik hem aan had.
DPP_0005
Wat ik heel leuk vind aan deze ketting is de achterkant. Deze is gestoffeerd met een soort van suède stofje waardoor hij heel zacht aanvoelt.
DPP_0010
Deze was geloof ik € 8,99.

Dan nog even over naar een ander item van de New Look, nieuwe gympies! Opnieuw in het zalmroze (ik vind de kleur gewoon echt zo mooi) en lekker goedkoop, € 13,99.
DPP_0033

En als laatste nog een stopje gedaan in de Mango waar ik dit bloesje heb meegenomen:
DPP_0035

DPP_0036
Oeps.. Opnieuw in deze kleur! Wel ja, dat is dan allemaal makkelijk te combineren ;-)! Deze was € 9,99.

Reviews, looks en aan-foto’s volgen binnenkort!

Liefs,

Mjay.

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

