New In – Sandaaltjes Marco Tozzi

Met het goede weer van de afgelopen tijd was ik op zoek naar draagbare sandaaltjes (lees: sandalen die overal bij passen, nooit pijn doen én draagbaar zijn om te gaan werken). Hard to get, I know!
DPP_0003

Maar het is me gelukt! De sandaaltjes waren niet enkel op het eerste zicht super mooi, ze zitten ook super goed!
DPP_0011

Heel eerlijk gezegd heb ik nog nooit te maken gehad met het merk Marco Tozzi. Wel heb ik het al vaak zien passeren in diverse schoenwinkels.
DPP_0008

Vooral de kleur en de accenten (de steentjes) vind ik heel draagbaar. Ze kunnen zowel onder een felgekleurd kleedje als onder een strakke skinny. En dat is wat ik zocht! Zwarte sandaaltjes vind ik al snel te saai worden en wit is niet zo mijn ding als het op schoenen aan komt.
DPP_0013

Ze zitten redelijk vast rond mijn voeten omdat het achterste lintje relatief laag valt. Het zit dus niet recht op mijn enkel (en zorgt dus ook niet voor blaren!).
DPP_0010

De website van Marco Tozzi zelf (http://www.marcotozzi.com/kollektion-detail-marco-tozzi-schuhe-stiefel-pumps-damenschuhe-kinderschuhe.php?id=6275) geeft een richtprijs aan van € 29,95 maar ik heb € 39,95 betaald (dankzij een kortingsbon van € 10,00). Zachte schoentjes voor een zacht prijsje dus!

Liefs,

MJay.

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

