Review – Catrice Blush Pearls Haute Future (LE)

Oeps, toevallig opnieuw een review over een Catrice product! Hoewel dat volgens mij niet zo erg is, gezien er genoeg lovers zijn van (goede) budgetproof producten 😉 Reden waarom ik deze blogpost toch echt graag nu online wou zetten is omdat het over een LE (Limited Editon) product gaat. En ik vind het zelf altijd balen als ik een review of FOTD zie waarvan een product niet meer te verkrijgen is!

De huidige LE van Catrice die in de winkels ligt is de Haute Future. Volgens Catrice zijn de producten “futuristisch, edgy en direct”. Ik heb de oogschaduws en de nagellakjes even vast gehad, maar deze zeiden me toch niet zoveel. De Blush Pearls echter wel!

101 Blush Catrice

De belofte:
“Sterrenstof. De rozige, subtiel glanzende Blush Pearls geven het gezicht een perfecte, stralende teint. De lichte en luchtige textuur breng je met het grootste gemak aan met een grote kwast op gezicht en neklijn. Blush Pearls laten je stralen als een ster!”

102 Blush Catrice

De feiten:
Ik had de parels een beetje verkeerd ingeschat vermits ik ze ook een beetje als highlighter wou gebruiken. Hoe ik daarbij kom is me absoluut niet duidelijk, er staat toch BLUSH Pearls?! Desalniettemin vind ik wel dat de uitleg van Catrice klopt. Behalve dat de blush mooi roze en glanzend is, bezorgt het je ook een gezonde glow. En iemand met een bleek huidje zoals dat van mij, kan dat goed gebruiken!

103 Blush Catrice

Hierboven op mijn hand een swatch die aangebracht is met één enkele veeg met mijn brush. De parels zijn dus heel goed gepigmenteerd en de kleur valt ook echt op te bouwen.

104 Blush Catrice

Op de foto hierboven zie je heel goed wat ik bedoel met een ‘bleke huid’ en een gezonde glow.

Conclusie:
Ik  ben enthousiast! En zeker voor de prijs van € 3,99! Wie dus nog op zoek is naar een kwalitatief goede blush, die fijn aanbrengt en te verkrijgen is voor een goed prijsje, sla je slag!
Catrice is te koop bij de Kruidvat. Linkje via internet: http://www.catrice.eu/nl/limited-edition/haute-future/detail/product/blush-pearls-c01.html

 

Liefs,

MJay.

Een gedachte over “Review – Catrice Blush Pearls Haute Future (LE)

Reacties zijn altijd leuk en welkom!

